Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Truhlářová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-11T10:41:58Z |
|
dc.date.available |
2021-10-11T10:41:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78694 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá životními problémy studenta. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V současné době dochází k nárůstu sociálně patologických jevů ve společnosti. Do skupiny sociálně patologických jevů patří také i projevy nekázně žáků základních škol v podobě agresivity a agresivního chování. Teoretická část vymezuje a charakterizuje pojmy stres, záškoláctví, šikana, deprese a speciální poruchy učení. Charakterizuje techniky, jak se vypořádat s náročnými situacemi, duševním zdravím. Zabývá se úlohou učitele v procesu výchovy a vzdělávání. Empirická část analyzuje cíle a metodiku výzkumu. Je zde stanoven úkol, charakteristika výzkumného modelu a metodologie výzkumu, což je dotazník. Vyhodnocené odpovědi studentů z dotazníku byly analyzovány, vzájemně porovnány a následně interpretovány. Závěr tvoří explicitní návrhy a doporučení pro pedagogickou praxi uvedených škol, které vyplynuly z empirické části diplomové práce. |
cze |
dc.format |
53 s. + příloha |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
stres |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
deprese |
cze |
dc.subject |
speciální porucha učení |
cze |
dc.subject |
náročná situace |
cze |
dc.subject |
učitel |
cze |
dc.subject |
stress |
en |
dc.subject |
chicane |
en |
dc.subject |
depression |
en |
dc.subject |
special learning disorder |
en |
dc.subject |
demanding situation |
en |
dc.subject |
teacher |
en |
dc.title |
Příčiny nekázně žáků na 2. stupni ZŠ |
cze |
dc.title.alternative |
Causes of indiscipline of pupils at the second stage of primary school |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdena |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with student's life problems. The work is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part determines and characterizes terms stress, truancy, chicane, depression and special learning disorders. Currently, there is an increase in socially pathological phenomena in society. The group of socially pathological phenomena also includes manifestations of indiscipline of primary school pupils in the form of aggression and aggressive behavior. lt characterizes the techniques how to cope with demanding situations, mental health. lt deals with the role of teacher within upbringing and education processes. The empirical part analyses the goals and methodology of research. There is a determination of tasks, characteristics of research pattem and methodology of research, which is a questionnaire. Evaluated answers of students from the questionnaire have been analysed, mutually compared and consequently interpreted. Conclusion consists of explicit suggestions and recommendations for pedagogical practice of mentioned schools, that emerged from the empirical part of the diploma work. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|