Digitální knihovnaUPCE
 

Příčiny nekázně žáků na 2. stupni ZŠ

Závěrečná práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá životními problémy studenta. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V současné době dochází k nárůstu sociálně patologických jevů ve společnosti. Do skupiny sociálně patologických jevů patří také i projevy nekázně žáků základních škol v podobě agresivity a agresivního chování. Teoretická část vymezuje a charakterizuje pojmy stres, záškoláctví, šikana, deprese a speciální poruchy učení. Charakterizuje techniky, jak se vypořádat s náročnými situacemi, duševním zdravím. Zabývá se úlohou učitele v procesu výchovy a vzdělávání. Empirická část analyzuje cíle a metodiku výzkumu. Je zde stanoven úkol, charakteristika výzkumného modelu a metodologie výzkumu, což je dotazník. Vyhodnocené odpovědi studentů z dotazníku byly analyzovány, vzájemně porovnány a následně interpretovány. Závěr tvoří explicitní návrhy a doporučení pro pedagogickou praxi uvedených škol, které vyplynuly z empirické části diplomové práce.

Rozsah stran

53 s. + příloha

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

stres, šikana, deprese, speciální porucha učení, náročná situace, učitel, stress, chicane, depression, special learning disorder, demanding situation, teacher

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced