Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Trlidová, Ivona
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T14:06:22Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T14:06:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78693 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce je zaměřena na zjištění příčin nekázně dětí na druhém stupni vybrané základní školy a na návrhy opatření k prevenci školní nekázně či její nápravě. Cílem je zjistit hlavní vlivy na nekázeň žáků a možné způsoby nápravy nebo možnosti zmírnění těchto vlivů. Jsou zde popsány příčiny školní nekázně, jak ze strany učitele, tak i z pohledu žáka, možné projevy školní nekázně a její důsledky, prevence školní nekázně, možné strategie řešení a opatření na podporu kázně ve škole. |
cze |
dc.format |
53 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
školní kázeň |
cze |
dc.subject |
nekázeň |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
opatření |
cze |
dc.subject |
vliv |
cze |
dc.subject |
náprava |
cze |
dc.subject |
žák |
cze |
dc.subject |
school discipline |
en |
dc.subject |
indiscipline |
en |
dc.subject |
prevention |
en |
dc.subject |
strategy |
en |
dc.subject |
measures |
en |
dc.subject |
influence |
en |
dc.subject |
reparation |
en |
dc.subject |
student |
en |
dc.title |
Příčiny nekázně dětí a mládeže a možnosti konstruktivní nápravy |
cze |
dc.title.alternative |
The causes of children's and youth's indiscipline and possibilities of constructive correction |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdena |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis is focused on finding the causes of children's indiscipline at the second grade of selected primary school and on proposals of measures to prevent school indiscipline or its correction. The goal is to find out the main influences causing indiscipline of pupils and possible ways of correction or possibilities of reducing these influences. The causes of school indiscipline are described from both point of views, both from teacher and from pupil point of view, possible manifestation of sschool indiscipline and its consequences, the prevention of school indiscipline, possible solution strategies and measures for supporting discipline at schools. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|