Využití mobilních ICT zařízení pro zefektivnění výuky na 2. stupni základní školy
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce má za cíl poukázat na problematiku využívání ICT zařízení ve výuce, zejména mobilních, jako aktivizačních nástrojů. Výuka s použitím těchto zařízení nabízí možnosti nejen zapojit všechny žáky do výuky stejným způsobem, ale může více rozvinout jejich zájem o dané téma a navíc ukáže možnosti využití ICT ve školní výuce. Dále chce práce ukázat, že tyto technologie nejsou omezené jen na některé předměty, ale lze je efektivně používat v jakémkoli vyučovaném předmětu a že jsou v rámci vzdělávání na školách univerzálním nástrojem využití.
Rozsah stran
40 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
mobilní ICT zařízení, aktivizační nástroje, 2. stupeň základní školy, spolupráce, samostatnost, komunikace, univerzálnost, počítač, mobile ICT devices, activation tools, 2nd grade of primary school, cooperation, independence, communication, universality, computer