Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Horáková, Vladimíra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-07T12:07:36Z |
|
dc.date.available |
2021-10-07T12:07:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78684 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována problematice výchovného poradenství a jeho roli na utváření školního klima. V teoretické části je popsána historie a vývoj výchovného poradenství a jeho právní ukotvení v českém vzdělávacím a právním systému. Dále je definován pojem školního klima a faktory, které jej ovlivňují. V praktické části je provedeno výzkumné šetření s cílem zjistit, zda a do jaké míry se výchovní poradci ve dvou konkrétních školách podílejí na utváření školního klima. Šetření probíhalo formou pozorování a rozhovoru. Rozhovory byly vedeny s vedením školy, pedagogickými pracovníky, a hlavně pak s výchovnými poradci obou škol.
Závěr práce může poskytnout důležité informace pro vedení obou škol. Informace mohou být použity k sebereflexi a optimálnímu zapojení výchovných poradců do utváření školního klima. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výchovné poradenství |
cze |
dc.subject |
výchovný poradce |
cze |
dc.subject |
klima školy |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
education counseling |
en |
dc.subject |
educational consultant |
en |
dc.subject |
school climate |
en |
dc.subject |
school |
en |
dc.title |
Role výchovného poradce a jeho vliv na utváření klima školy |
cze |
dc.title.alternative |
The role of the educational counselor and his influence on the formation of the school climate |
cze |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šándorová, Zdena |
|
dc.date.accepted |
2021 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on the issue of educational counseling and its role in shaping the school climate. The theoretical part describes the history and development of educational counseling and its legal anchoring in the Czech educational and legal system. Next, the concept of school climate and the factors that affect it defines. In the practical part, a research survey demonstrates in order to determine whether and to what extent educational counselors in two specific schools participate in shaping the school climate. The survey will have the form of observations and interviews. Interviews will be conducted with the school management, pedagogical staff, and especially with the educational counselors of both schools. The conclusion of the thesis can provide important information for the management of both schools. The information can be used for self-reflection and optimal involvement of educational counselors in shaping the school climate. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
Doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|