Využití aktivizačních metod na 2. stupni ZŠ v předmětu Chemie
Závěrečná práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na aktivizační metody v předmětu Chemie na druhém stupni ZŠ. Cílem práce je uvést obecnou charakteristiku aktivizačních metod a následně shrnout důležité poznatky, pro tuto část práce bude použita metoda lineární rešerše. V další části práce se pomocí metody indukce, dedukce a abdukce vytvoří příklad formuláře pro přípravu výukové hodiny v předmětu chemie s využitím aktivizačních metod.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vzdělávání, vývoj, rozdělení výuky, metody výuky, aktivizační metody, education, development, division of teaching, teaching methods, activation methods