Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Říha, Ivo
dc.contributor.author Kopecká, Marie
dc.date.accessioned 2021-10-04T07:27:04Z
dc.date.available 2021-10-04T07:27:04Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2020-11-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78560
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá obrazem venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice, se zaměřením na tři inscenace z nedávného repertoáru, které v sobě obraz českého venkova nesly: Konec masopustu, Hoří, má panenko! a Kalibův zločin. První část je věnována postavení divadelních her zobrazujících venkov v historii dramaturgických plánů Východočeského divadla Pardubice v období od sezóny 2000/2001 do sezóny 2014/2015. Následuje analýza dramaturgických plánů Východočeského divadla Pardubice se zaměřením na tři sezóny, ve kterých měly divadelní inscenace pracující s obrazem venkova premiéru. Další část sleduje umělecké postupy zvolené k divadelní kreaci obrazu venkova ve třech vybraných inscenacích. Závěrečná část je věnována kritickým ohlasům v tištěných médiích. cze
dc.format 65 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject Východočeské divadlo Pardubice cze
dc.subject dramaturgický plán cze
dc.subject venkov cze
dc.subject divadelní inscenace cze
dc.subject repertoár cze
dc.subject Východočeské divadlo Pardubice eng
dc.subject dramaturgical plan eng
dc.subject countryside eng
dc.subject theatre productions eng
dc.subject repertoire eng
dc.title Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice cze
dc.title.alternative The Image of Countryside in the Current Dramaturgical Plan of Východočeské divadlo Pardubice eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Téra, Michal
dc.date.accepted 2021-09-01
dc.description.abstract-translated The bachelors thesis deals with the image of the countryside in the current dramaturgical plan of the Východočeské divadlo Pardubice focusing on three productions from the recent repertoire that carried the image of the Czech countryside: Konec masopustu, Hoří, má panenko! and Kalibův zločin. The first part is devoted to the position of plays depicting the countryside in the history of the dramaturgical plans of Východočeské divadlo Pardubice in the period from the 2000/2001 season to the 2014/2015 season. The following is an analysis of the dramaturgical plans of Východočeské divadlo Pardubice with the focus on three seasons in which theatrical productions working with the image of the countryside premiered. The next part follows artistic procedures chosen for the theatrical creation of the countryside in the three chosen productions. The final part is devoted to the critical responses in the print media. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Historicko-literární studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Historické vědy cze
dc.description.defence 1. Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu 2. Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky 3. Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další otázky členů komise cze
dc.identifier.stag 37337
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet