dc.contributor.advisor |
Říha, Ivo |
|
dc.contributor.author |
Kopecká, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T07:27:04Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T07:27:04Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2020-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78560 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá obrazem venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice, se zaměřením na tři inscenace z nedávného repertoáru, které v sobě obraz českého venkova nesly: Konec masopustu, Hoří, má panenko! a Kalibův zločin. První část je věnována postavení divadelních her zobrazujících venkov v historii dramaturgických plánů Východočeského divadla Pardubice v období od sezóny 2000/2001 do sezóny 2014/2015. Následuje analýza dramaturgických plánů Východočeského divadla Pardubice se zaměřením na tři sezóny, ve kterých měly divadelní inscenace pracující s obrazem venkova premiéru. Další část sleduje umělecké postupy zvolené k divadelní kreaci obrazu venkova ve třech vybraných inscenacích. Závěrečná část je věnována kritickým ohlasům v tištěných médiích. |
cze |
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Východočeské divadlo Pardubice |
cze |
dc.subject |
dramaturgický plán |
cze |
dc.subject |
venkov |
cze |
dc.subject |
divadelní inscenace |
cze |
dc.subject |
repertoár |
cze |
dc.subject |
Východočeské divadlo Pardubice |
eng |
dc.subject |
dramaturgical plan |
eng |
dc.subject |
countryside |
eng |
dc.subject |
theatre productions |
eng |
dc.subject |
repertoire |
eng |
dc.title |
Obraz venkova v současném dramaturgickém plánu Východočeského divadla Pardubice |
cze |
dc.title.alternative |
The Image of Countryside in the Current Dramaturgical Plan of Východočeské divadlo Pardubice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Téra, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelors thesis deals with the image of the countryside in the current dramaturgical plan of the Východočeské divadlo Pardubice focusing on three productions from the recent repertoire that carried the image of the Czech countryside: Konec masopustu, Hoří, má panenko! and Kalibův zločin. The first part is devoted to the position of plays depicting the countryside in the history of the dramaturgical plans of Východočeské divadlo Pardubice in the period from the 2000/2001 season to the 2014/2015 season. The following is an analysis of the dramaturgical plans of Východočeské divadlo Pardubice with the focus on three seasons in which theatrical productions working with the image of the countryside premiered. The next part follows artistic procedures chosen for the theatrical creation of the countryside in the three chosen productions. The final part is devoted to the critical responses in the print media. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1. Studentka představila téma práce, cíle, zvolenou metodu
2. Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky
3. Studentka reagovala na otázky obsažené v posudcích a na další otázky členů komise |
cze |
dc.identifier.stag |
37337 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |