Využití sociálních médií pro komunikaci chemických a potravinářských podniků s veřejností

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Poppelová, Eliška
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:36:24Z
dc.date.available 2021-09-06T07:36:24Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-07-16
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78427
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních médií při komunikaci podniků s veřejností. První část práce představuje rešerši odborné literatury, která nejprve rámcově obecně popisuje public relations a dále se soustředí na specifikaci online public relations jako základního nástroje online marketingu pro komunikaci s veřejností. V navazujících kapitolách teoretické části práce jsou definována sociálních média sloužící jako nástroj online public relations a jsou popsány nejvyužívanější sociální sítě a sdílená multimédia. Praktická část bakalářské práce shrnuje výsledky výzkumu, v rámci kterého bylo na základě obsahové analýzy profilů a účtů 10 chemických a 10 potravinářských podniků zjišťováno využití nejznámějších sociálních médiích jako nástroje PR pro jejich komunikaci s veřejností. Získaná data z výzkumu jsou analyzována a vyhodnocena. cze
dc.format 57 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject online public relations cze
dc.subject sociální média cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject on-line public relations eng
dc.subject social media eng
dc.subject social site eng
dc.title Využití sociálních médií pro komunikaci chemických a potravinářských podniků s veřejností cze
dc.title.alternative Using of social media for communication between chemical and food companies with the public eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-08-23
dc.description.abstract-translated This bachelor's work is focused on usage of social media in the businesses communication with the public. First part of this work presents the research of professional literature. Firstly, it describes the public relations in general and then specifies online public relations as a basic tool of online marketing for communication with public. Further, in the theoretical chapters of this work there are defined the social media serving like a tool of online public relations and there are described the most used social media and shared multimedia. Practical part of the bachelor's work summarizes the results of the research. Under this research there were finding out the utilization of the most well-known social media as a tool for PR and its communication with public. This was done within the content analysis of the profiles and accounts of 10 chemical and 10 food-processing industries. The data gained from the research are analyzed and evaluated. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Proč jste vyloučila z práce webové stránky podniků? Kdo je hlavní tvůrce příspěvků na sociálních mediích podniků? Profil, které firmy se Vám líbil nejvíce a proč? cze
dc.identifier.stag 42049
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet