dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Poppelová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:36:24Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:36:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-07-16 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78427 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních médií při komunikaci podniků s veřejností. První část práce představuje rešerši odborné literatury, která nejprve rámcově obecně popisuje public relations a dále se soustředí na specifikaci online public relations jako základního nástroje online marketingu pro komunikaci s veřejností. V navazujících kapitolách teoretické části práce jsou definována sociálních média sloužící jako nástroj online public relations a jsou popsány nejvyužívanější sociální sítě a sdílená multimédia.
Praktická část bakalářské práce shrnuje výsledky výzkumu, v rámci kterého bylo na základě obsahové analýzy profilů a účtů 10 chemických a 10 potravinářských podniků zjišťováno využití nejznámějších sociálních médiích jako nástroje PR pro jejich komunikaci s veřejností. Získaná data z výzkumu jsou analyzována a vyhodnocena. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online public relations |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
on-line public relations |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
social site |
eng |
dc.title |
Využití sociálních médií pro komunikaci chemických a potravinářských podniků s veřejností |
cze |
dc.title.alternative |
Using of social media for communication between chemical and food companies with the public |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work is focused on usage of social media in the businesses communication with the public. First part of this work presents the research of professional literature. Firstly, it describes the public relations in general and then specifies online public relations as a basic tool of online marketing for communication with public. Further, in the theoretical chapters of this work there are defined the social media serving like a tool of online public relations and there are described the most used social media and shared multimedia.
Practical part of the bachelor's work summarizes the results of the research. Under this research there were finding out the utilization of the most well-known social media as a tool for PR and its communication with public. This was done within the content analysis of the profiles and accounts of 10 chemical and 10 food-processing industries. The data gained from the research are analyzed and evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Proč jste vyloučila z práce webové stránky podniků?
Kdo je hlavní tvůrce příspěvků na sociálních mediích podniků?
Profil, které firmy se Vám líbil nejvíce a proč? |
cze |
dc.identifier.stag |
42049 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |