Využití sociálních médií pro komunikaci chemických a potravinářských podniků s veřejností
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání sociálních médií při komunikaci podniků s veřejností. První část práce představuje rešerši odborné literatury, která nejprve rámcově obecně popisuje public relations a dále se soustředí na specifikaci online public relations jako základního nástroje online marketingu pro komunikaci s veřejností. V navazujících kapitolách teoretické části práce jsou definována sociálních média sloužící jako nástroj online public relations a jsou popsány nejvyužívanější sociální sítě a sdílená multimédia.
Praktická část bakalářské práce shrnuje výsledky výzkumu, v rámci kterého bylo na základě obsahové analýzy profilů a účtů 10 chemických a 10 potravinářských podniků zjišťováno využití nejznámějších sociálních médiích jako nástroje PR pro jejich komunikaci s veřejností. Získaná data z výzkumu jsou analyzována a vyhodnocena.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
online public relations, sociální média, sociální sítě, on-line public relations, social media, social site