Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Klechkova, Maria
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:34:37Z
dc.date.available 2021-09-06T07:34:37Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78285
dc.description.abstract This master's thesis aims to explore the potential of a selected textbook to develop critical thinking in learners of a secondary school at English classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. First, the theoretical basis of the constructivism instruction in education is set. The discussion of the connections between critical thinking and constructivism follows. The analysis of the textbook Global Pre-Intermediate constitutes the core of the practical part of the thesis. Based on the results of the analysis, certain modifications of the activities designed as to provide learners with more opportunities to develop critical thinking, are suggested. eng
dc.format 87 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject critical thinking eng
dc.subject EFL eng
dc.subject constructivism eng
dc.subject textbook analysis eng
dc.subject evaluation eng
dc.subject kritické myšlení cze
dc.subject angličtina jako cizí jazyk cze
dc.subject konstruktivismus cze
dc.subject analýza učebnice cze
dc.subject hodnocení cze
dc.title Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School eng
dc.title.alternative Rozvíjení kritického myšlení žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2021-08-26
dc.description.abstract-translated V této diplomové práci je prozkoumán potenciál vybrané učebnice pro rozvoj kritického myšlení žáků druhého stupně základní školy v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Nejprve je popsán teoretický základ konstruktivismu v edukační sféře, dále následuje rozbor souvislostí mezi kritickým myšlením a konstruktivismem. Praktická část této diplomové práce se věnuje analýze učebnice Global Pre-Intermediate. Na bázi výsledků analýzy jsou předloženy návrhy modifikace aktivit v učebnici, jejichž cílem je rozšířit možnosti žáků v oblasti rozvíjení jejich kritického myšlení. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Učitelství anglického jazyka cze
dc.description.defence Studentka představila svou práci a výborně reagovala na podněty obsažené v posudcích a vedla odbornou diskuzi. Komise se shodla na hodnocení A. cze
dc.identifier.stag 40360
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet