dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Klechkova, Maria
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:34:37Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:34:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78285 |
|
dc.description.abstract |
This master's thesis aims to explore the potential of a selected textbook to develop critical thinking in learners of a secondary school at English classes. The thesis is divided into theoretical and practical parts. First, the theoretical basis of the constructivism instruction in education is set. The discussion of the connections between critical thinking and constructivism follows. The analysis of the textbook Global Pre-Intermediate constitutes the core of the practical part of the thesis. Based on the results of the analysis, certain modifications of the activities designed as to provide learners with more opportunities to develop critical thinking, are suggested. |
eng |
dc.format |
87 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
critical thinking |
eng |
dc.subject |
EFL |
eng |
dc.subject |
constructivism |
eng |
dc.subject |
textbook analysis |
eng |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
kritické myšlení |
cze |
dc.subject |
angličtina jako cizí jazyk |
cze |
dc.subject |
konstruktivismus |
cze |
dc.subject |
analýza učebnice |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.title |
Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvíjení kritického myšlení žáků v hodinách anglického jazyka na základní škole |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2021-08-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
V této diplomové práci je prozkoumán potenciál vybrané učebnice pro rozvoj kritického myšlení žáků druhého stupně základní školy v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Nejprve je popsán teoretický základ konstruktivismu v edukační sféře, dále následuje rozbor souvislostí mezi kritickým myšlením a konstruktivismem. Praktická část této diplomové práce se věnuje analýze učebnice Global Pre-Intermediate. Na bázi výsledků analýzy jsou předloženy návrhy modifikace aktivit v učebnici, jejichž cílem je rozšířit možnosti žáků v oblasti rozvíjení jejich kritického myšlení. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.description.defence |
Studentka představila svou práci a výborně reagovala na podněty obsažené v posudcích a vedla odbornou diskuzi. Komise se shodla na hodnocení A. |
cze |
dc.identifier.stag |
40360 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |