Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners

Show simple item record

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena
dc.contributor.author Potočková, Michaela
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:34:27Z
dc.date.available 2021-09-06T07:34:27Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-06-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78272
dc.description.abstract This thesis deals with the development of sociolinguistic competence within pre-school children in the English language. The theoretical section first defines the characteristics of the pre-school child, the characteristics of the teacher, the principles and teaching techniques for the pre-school pupils, but also sociolinguistic competence and its development. The first part of this Bachelor thesis serves as a basis for the elaboration of the practical part, where are gradually presented six lesson plans, which helps to develop precisely sociolinguistic competence in pre-school children in the English language. eng
dc.format 82 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociolingvistická kompetence cze
dc.subject předškolní žáci cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject plánování hodin cze
dc.subject sociolinguistic competence eng
dc.subject pre-school learners eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject lesson planning eng
dc.title Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners eng
dc.title.alternative Rozvoj aspektů sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2021-08-25
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku v Anglickém jazyce. Teoretická část nejprve definuje charakteristiku předškolního dítěte, charakteristiku učitele, principy a techniky pro učení předškolních žáků, ale také sociolingvistickou kompetenci a její rozvoj. První část této bakalářské práce slouží jako opora pro vypracování části praktické, kde se postupně nachází představení celkem šesti vytvořených plánů hodin, které slouží k rozvoji právě sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku v Anglickém jazyce. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na všechny podněty a otázky vznesené komisí a obsažené v posudcích práce. Komise se shodla na hodnocení C. cze
dc.identifier.stag 39267
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account