dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
|
dc.contributor.author |
Potočková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:34:27Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:34:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78272 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with the development of sociolinguistic competence within pre-school children in the English language. The theoretical section first defines the characteristics of the pre-school child, the characteristics of the teacher, the principles and teaching techniques for the pre-school pupils, but also sociolinguistic competence and its development. The first part of this Bachelor thesis serves as a basis for the elaboration of the practical part, where are gradually presented six lesson plans, which helps to develop precisely sociolinguistic competence in pre-school children in the English language. |
eng |
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociolingvistická kompetence |
cze |
dc.subject |
předškolní žáci |
cze |
dc.subject |
výuka anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
plánování hodin |
cze |
dc.subject |
sociolinguistic competence |
eng |
dc.subject |
pre-school learners |
eng |
dc.subject |
English language teaching |
eng |
dc.subject |
lesson planning |
eng |
dc.title |
Developing aspects of sociolinguistic competence: focus on pre-school learners |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj aspektů sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2021-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku v Anglickém jazyce. Teoretická část nejprve definuje charakteristiku předškolního dítěte, charakteristiku učitele, principy a techniky pro učení předškolních žáků, ale také sociolingvistickou kompetenci a její rozvoj. První část této bakalářské práce slouží jako opora pro vypracování části praktické, kde se postupně nachází představení celkem šesti vytvořených plánů hodin, které slouží k rozvoji právě sociolingvistické kompetence u dětí předškolního věku v Anglickém jazyce. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na všechny podněty a otázky vznesené komisí a obsažené v posudcích práce. Komise se shodla na hodnocení C. |
cze |
dc.identifier.stag |
39267 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |