dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
|
dc.contributor.author |
Krištofová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:34:26Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:34:26Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-07-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78271 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with developing writing skills in the context of teaching writing in lower-secondary schools. Firstly, the theoretical part defines communicative competence as an aim of teaching foreign languages. After that, the paper focuses on the current approach to teaching writing and discusses various approaches and types of tasks developing this skill. In the practical part, a research is conducted with the aim to find out experience and opinions
of the teachers regarding teaching writing. |
eng |
dc.format |
111 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řečová dovednost psaní |
cze |
dc.subject |
komunikační kompetence |
cze |
dc.subject |
přístupy |
cze |
dc.subject |
zkušenosti |
cze |
dc.subject |
názory |
cze |
dc.subject |
writing skills |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
approaches |
eng |
dc.subject |
tasks |
eng |
dc.subject |
experience |
eng |
dc.subject |
opinions |
eng |
dc.title |
Teaching Writing in Lower-secondary English Classes |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka psaní v hodinách anglického jazyka na druhém stupni ZŠ |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2021-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti psaní v kontextu výuky psaní na druhém stupni základních škol. Teoretická část nejprve definuje komunikační kompetenci jako cíl výuky cizích jazyků. Poté se práce soustředí na současný pohled na výuku psaní a diskutuje různé přístupy a typy aktivit rozvíjející tuto dovednost. V praktické části je realizovaný výzkum s cílem zjistit zkušenosti a názory učitelů na výuku psaní. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a adekvátně reagovala na všechny podněty vznesené komisí a v obou posudcích. Komise se shodla a potvrdila tak navrženou klasifikaci D. |
cze |
dc.identifier.stag |
39261 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |