dc.contributor.advisor |
Becková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Klement, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:33:30Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:33:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-07-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78223 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci integrovaného dopravního systému IREDO, který působí v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. V teoretické části se práce zabývá obecnou charakteristikou integrovaných dopravních systémů a také marketingovou komunikací. V části praktické se zabývá tím, jak je systém IREDO prezentován a jaké marketingové nástroje využívá pro komunikaci s veřejností. Součástí této práce jsou také návrhy na zlepšení prostředků marketingové komunikace IREDO tak, aby dokázaly přivést více cestujících k veřejné dopravě. |
cze |
dc.format |
63 s., 2 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
integrovaný dopravní systém |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
tarif |
cze |
dc.subject |
integrated transport system |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
social sites |
eng |
dc.subject |
tariff |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IREDO |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of integrated transport system IREDO |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-08-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the integrated transport system IREDO, which operates in Pardubice and Hradec Králové region. The theoretical part deals with the general characteristics of integrated transport systems, as well as marketing communication. In the practical part, it deals with how the IREDO system is presented and what marketing elements it uses to communicate with the public. Part of this work are also proposals to improve the means of marketing communication IREDO so that they can bring more passengers to public transport. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
40745 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |