Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IREDO

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Becková, Helena
dc.contributor.author Klement, Josef
dc.date.accessioned 2021-09-06T07:33:30Z
dc.date.available 2021-09-06T07:33:30Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-07-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78223
dc.description.abstract Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci integrovaného dopravního systému IREDO, který působí v Pardubickém a Královéhradeckém kraji. V teoretické části se práce zabývá obecnou charakteristikou integrovaných dopravních systémů a také marketingovou komunikací. V části praktické se zabývá tím, jak je systém IREDO prezentován a jaké marketingové nástroje využívá pro komunikaci s veřejností. Součástí této práce jsou také návrhy na zlepšení prostředků marketingové komunikace IREDO tak, aby dokázaly přivést více cestujících k veřejné dopravě. cze
dc.format 63 s., 2 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject integrovaný dopravní systém cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject marketing cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject tarif cze
dc.subject integrated transport system eng
dc.subject communication eng
dc.subject marketing eng
dc.subject social sites eng
dc.subject tariff eng
dc.title Marketingová komunikace integrovaného dopravního systému IREDO cze
dc.title.alternative Marketing communication of integrated transport system IREDO eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-08-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the integrated transport system IREDO, which operates in Pardubice and Hradec Králové region. The theoretical part deals with the general characteristics of integrated transport systems, as well as marketing communication. In the practical part, it deals with how the IREDO system is presented and what marketing elements it uses to communicate with the public. Part of this work are also proposals to improve the means of marketing communication IREDO so that they can bring more passengers to public transport. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 40745
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet