dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Prchal, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:59:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:59:04Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78076 |
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje vliv rodinného prostředí na studijní prospěch žáků a celkovou školní úspěšnost
na druhém stupni základní školy. V teoretické části jsou definovány základní pojmy rodinného
prostředí a faktory ovlivňující studijní prospěch. V praktické části je využito kvantitativní
metodologie, konkrétně dotazníkového šetření provedeného na několika základních školách,
které má za úkol zjistit, jaký vliv má rodinné prostředí na studijní prospěch dítěte a jak jejich
prospěch ovlivnila online výuka. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
vzdělání |
cze |
dc.subject |
studijní prospěch |
cze |
dc.subject |
školní úspěšnost |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
family |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
study results |
eng |
dc.subject |
academic success |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.title |
Vliv rodinného prostředí na studijní prospěch dítěte |
cze |
dc.title.alternative |
The influence of the family environment on the child´s study results |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Rýdl, Karel |
|
dc.date.accepted |
2021-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the influence of the family environment on the study results of pupils and
the overal educational success at the second stage of primary school. The theoretical part
defines the basic concepts of the family environment and factors influencing study results. The
practical part uses a quantitative methodology, namely a questionnaire survey conducted in
several primary schools, which aims to determine the level of impact of the family environment
on the child´s academic well-being and how their well-being has been influenced by online
teaching. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Student přistoupil k obhajobě řádně připraven. Odpověděl na otázky položené komisí a zapojil se do probíhající diskuse. |
cze |
dc.identifier.stag |
42191 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |