Vliv rodinného prostředí na studijní prospěch dítěte

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Sychrová, Adriana
dc.contributor.author Prchal, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:59:04Z
dc.date.available 2021-07-07T07:59:04Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78076
dc.description.abstract Práce popisuje vliv rodinného prostředí na studijní prospěch žáků a celkovou školní úspěšnost na druhém stupni základní školy. V teoretické části jsou definovány základní pojmy rodinného prostředí a faktory ovlivňující studijní prospěch. V praktické části je využito kvantitativní metodologie, konkrétně dotazníkového šetření provedeného na několika základních školách, které má za úkol zjistit, jaký vliv má rodinné prostředí na studijní prospěch dítěte a jak jejich prospěch ovlivnila online výuka. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cze
dc.subject škola cze
dc.subject vzdělání cze
dc.subject studijní prospěch cze
dc.subject školní úspěšnost cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject family eng
dc.subject school eng
dc.subject education eng
dc.subject study results eng
dc.subject academic success eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.title Vliv rodinného prostředí na studijní prospěch dítěte cze
dc.title.alternative The influence of the family environment on the child´s study results eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Rýdl, Karel
dc.date.accepted 2021-06-10
dc.description.abstract-translated This thesis describes the influence of the family environment on the study results of pupils and the overal educational success at the second stage of primary school. The theoretical part defines the basic concepts of the family environment and factors influencing study results. The practical part uses a quantitative methodology, namely a questionnaire survey conducted in several primary schools, which aims to determine the level of impact of the family environment on the child´s academic well-being and how their well-being has been influenced by online teaching. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Student přistoupil k obhajobě řádně připraven. Odpověděl na otázky položené komisí a zapojil se do probíhající diskuse. cze
dc.identifier.stag 42191
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet