Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel
dc.contributor.author Šrámová, Nikol
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:59:03Z
dc.date.available 2021-07-07T07:59:03Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78073
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou pedagogického časopisu Pedagogika z hlediska vlivu na teorii a praxi. Periodikum vychází od roku 1951. Práce se zaměřuje na období v letech 2000-2020. Stěžením práce je obsahová analýza. Teoretická a praktická část se vzájemně prolínají v jednotlivých kapitolách. V bakalářské práci je vymezen prostor pro vybraná monotématická čísla, výskyt pedagogických pracovišť a jejich nakladatelská aktivita. V neposlední řadě se práce věnuje vybraným sociálně patologickým jevům mládeže z pohledu autorů časopisu, a také jaký podíl má psychologie v pedagogických disciplínách. V práci je zastoupený kvalitativní výzkumný design. Pro získání dat byla zvolena metoda obsahové analýzy. Cílem práce bylo časopis obecně analyzovat a zaměřit se na jednotlivé vybrané oblasti. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject časopisy cze
dc.subject obsahová analýza cze
dc.subject pedagogika cze
dc.subject výchova cze
dc.subject vzdělání cze
dc.subject pedagogická pracoviště cze
dc.subject sociálně-patologické jevy cze
dc.subject journals eng
dc.subject content analysis eng
dc.subject pedagogy eng
dc.subject education eng
dc.subject pedagogical workplaces eng
dc.subject socio-pathological phenomena eng
dc.title Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika cze
dc.title.alternative The conception of socially pathological phenomena in the journal Pedagogika eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ďatko, Ilona
dc.date.accepted 2021-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the content analysis of the pedagogical journal Pedagogy in terms of its impact on theory and practice. The periodical has been published since 1951. The work focuses on the period 2000-2020. The focus of the work is content analysis. The theoretical and practical part are intertwined in individual chapters. The bachelor's thesis defines the space for selected monothematic issues, the occurrence of pedagogical workplaces and their publishing activity. Last but not least, the work deals with selected social pathological phenomena of youth from the perspective of the authors of the journal, as well as the role of psychology in pedagogical disciplines. Qualitative research design is represented in the work. The method of content analysis was chosen to obtain data. The aim of the work was to analyze the magazine in general and focus on individual areas. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka představila obsah bakalářské práce, cíle, metodologii a výsledky. Odpověděla na otázky vedoucího práce a oponentky. cze
dc.identifier.stag 41430
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account