Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Viková, Lada |
|
dc.contributor.author |
Försterová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:58:44Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:58:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78047 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou začleňování žáků cizinců do českých škol. Práce je založena především na vlastním výzkumu, který byl realizován metodami rozhovorů a pozorování. Rozhovory byly prováděny s učiteli na různých školách. Kromě toho byly další rozhovory realizovány s pracovníky několika různých organizací zabývajících se integrací cizinců, ale i pomocí učitelům vyučujícím žáky cizince. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé zvládají vzdělávání cizinců, a jak jsou na jejich výuku připraveni. Dále bylo cílem zaměřit se na to, jaké mají cizinci možnosti pomoci při integraci do školství a zda ji využívají. |
cze |
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
cizinci |
cze |
dc.subject |
české školství |
cze |
dc.subject |
začleňování |
cze |
dc.subject |
migrace |
cze |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
foreigners |
eng |
dc.subject |
czech education |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
migration |
eng |
dc.title |
Začleňování dětí cizinců do českých škol |
cze |
dc.title.alternative |
The Integration of foreign Children to Czech Schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kašpar, Oldřich |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with question of the integration of foreign pupils to Czech schools. The thesis is based on my own research, which was realized by methods interviews and observation. The interviews were made with teachers at schools. Other interviews were realized with employees in organizations, which deal with integration of foreigners, and with help for teachers of foreign pupils. The aim of research was to find, how teachers manage education of foreigners, and how they are ready for teaching them. The next aim was focus on options of help for foreigners during the integration to schools, and find out if they use it. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci, byly přečteny oba posudky, proběhla diskuse, studentka zodpověděla dotazy komise. V následné diskusi se komise shodla na hodnocení této práce i na základě obhajoby této práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
42326 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|