Začleňování dětí cizinců do českých škol

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Viková, Lada
dc.contributor.author Försterová, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:58:44Z
dc.date.available 2021-07-07T07:58:44Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/78047
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou začleňování žáků cizinců do českých škol. Práce je založena především na vlastním výzkumu, který byl realizován metodami rozhovorů a pozorování. Rozhovory byly prováděny s učiteli na různých školách. Kromě toho byly další rozhovory realizovány s pracovníky několika různých organizací zabývajících se integrací cizinců, ale i pomocí učitelům vyučujícím žáky cizince. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé zvládají vzdělávání cizinců, a jak jsou na jejich výuku připraveni. Dále bylo cílem zaměřit se na to, jaké mají cizinci možnosti pomoci při integraci do školství a zda ji využívají. cze
dc.format 82 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cze
dc.subject cizinci cze
dc.subject české školství cze
dc.subject začleňování cze
dc.subject migrace cze
dc.subject children eng
dc.subject foreigners eng
dc.subject czech education eng
dc.subject integration eng
dc.subject migration eng
dc.title Začleňování dětí cizinců do českých škol cze
dc.title.alternative The Integration of foreign Children to Czech Schools eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Kašpar, Oldřich
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with question of the integration of foreign pupils to Czech schools. The thesis is based on my own research, which was realized by methods interviews and observation. The interviews were made with teachers at schools. Other interviews were realized with employees in organizations, which deal with integration of foreigners, and with help for teachers of foreign pupils. The aim of research was to find, how teachers manage education of foreigners, and how they are ready for teaching them. The next aim was focus on options of help for foreigners during the integration to schools, and find out if they use it. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Sociální antropologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Sociologie cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci, byly přečteny oba posudky, proběhla diskuse, studentka zodpověděla dotazy komise. V následné diskusi se komise shodla na hodnocení této práce i na základě obhajoby této práce. cze
dc.identifier.stag 42326
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet