Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gottwald, Dalibor
dc.contributor.author Nejedlá, Andrea
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:57:26Z
dc.date.available 2021-07-07T07:57:26Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2020-07-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77959
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Vivantis ve vztahu kuchazečům o zaměstnání.Práce je členěna do tří částí. V první části se jedná o teoretické vymezení problematiky marketingové komunikace. V rámci druhé části je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti Vivantis ve vztahu k uchazečům o zaměstnání. V rámci třetí části jsou pak navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace ve vztahu k uchazečům o zaměstnání ve společnosti Vivantis. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject internetový obchod cze
dc.subject Vivantis cze
dc.subject nábor zaměstnanců cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject e-shop eng
dc.subject Vivantis eng
dc.subject recruitment eng
dc.title Regionální marketingová komunikace společnosti Vivantis cze
dc.title.alternative Regional marketing communication of Vivantis company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-11
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines marketing communication of company Vivantis towards to job applicants. The work is divided to three chapters. In first chapter is defined theoretical background of marketing communication. In second chapter is analyzed currency state of marketing communication of the Vivantis company in relationship to job applicants. In third chapter it brings up recommendations for improving the marketing communicationin relationship to job applicants in the Vivantis company. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Studentka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 40755
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet