Digitální knihovnaUPCE
 

Využití dotazníkových šetření v marketingu

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce s názvem Využití dotazníkových šetření v marketingu je představit zásady dotazníkového šetření a nejčastěji využívané statistické metody pro jeho zpracování a dále sestavit, realizovat a vyhodnotit dotazníkové šetření. První tři kapitoly práce se zabývají marketingem obecně až po konkrétní zásady dotazníkového šetření. V poslední kapitole je představeno provedené dotazníkové šetření a použity statistické metody pro jeho vyhodnocení.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový výzkum, dotazníkové šetření, analýza dat, marketing, marketing research, questionnaire, data analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced