Hodnocení ekonomické stránky činnosti obchodních akademií v Pardubickém kraji

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kraftová, Ivana
dc.contributor.author Sýkora, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:56:40Z
dc.date.available 2021-07-07T07:56:40Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77929
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá hodnocením ekonomické stránky činnosti obchodních akademií v Pardubickém kraji. Cílem je zjistit shody a rozdíly ve výsledcích hodnocení ekonomické stránky činnosti obchodních akademií. Použitými metodami v této práci je studium odborné literatury, sběr informací, získávání dat z veřejných a interních zdrojů, provedení analýzy dat nástroji finanční analýzy a porovnání získaných výsledků. Výsledkem práce je vytvoření komparačního modelu, na jeho základě se zjistilo, že skupina finančních ukazatelů vykazuje vyšší míru variability než naturální ukazatele. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní akademie cze
dc.subject příspěvkové organizace cze
dc.subject regionální střední školství cze
dc.subject finanční analýza cze
dc.subject komparační model cze
dc.subject business academy eng
dc.subject contributory organizations eng
dc.subject regional secondary education eng
dc.subject financial analysis eng
dc.subject comparative model eng
dc.title Hodnocení ekonomické stránky činnosti obchodních akademií v Pardubickém kraji cze
dc.title.alternative Evaluation of the economics of the activities of business academies in the Pardubice region eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vodáková, Jana
dc.date.accepted 2021-06-10
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the evaluation of the economics of the activities of business academies in the Pardubice region. The aim is to find out the similarities and differences in the results of the evaluation of the economics of the activities of business academies. The methods used in this work are the study of professional literature, information collection, obtaining data from public and internal sources, performing data analysis with financial analysis tools, and comparing the obtained results. The result of the work is the creation of a comparative model, based on which it was found that a group of financial indicators shows a higher degree of variability than natural indicators. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a veřejná správa cze
dc.description.defence Student představil komisi svou diplomovou práci s názvem Hodnocení ekonomické stránky činnosti obchodních akademií v Pardubickém kraji. Cílem práce bylo zjistit shody a rozdíly ve výsledcích hodnocení ekonomické stránky činnosti vybraného segmentu středních škol, konkrétně obchodních akademií, příspěvkových organizací, působících v Pardubickém kraji. Byla hledána odpověď na výzkumnou otázkou týkající se variability parametrů analyzovaných subjektů v rámci vytvořeného komparačního modelu. V rámci prezentace student popsal cíl, postup a výsledky zpracované analýzy. Po prezentaci seznámila předsedkyně komise ostatní členy s posudkem vedoucího a oponenta práce. Student byl předsedkyní vyzván k zodpovězení dotazů položených vedoucím a oponentem práce. Následovala rozprava, během které byly studentovi položeny následující dotazy: Otázka 1. Finanční analýza v práci končí rokem 2019 a v roce 2020 byla provedena reforma financování školství. Jakým způsobem by se podle vás zobrazila reforma ve finanční analýze, pokud byste zahrnul do hodnocení také rok 2020? Student uvedené otázky zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 41083
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet