dc.contributor.advisor |
Mandys, Jan |
|
dc.contributor.author |
Albiniová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:56:29Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:56:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77918 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce s využitím metod rozhovoru a dotazníkového šetření analyzuje teambuilding jako nástroj zlepšování personální politiky vybraných podniků. Na základě zjištěných informací z řízeného rozhovoru s pracovníky analyzovaných podniků, kteří mají na starost teambuildingové aktivity a z dotazníků vyplněných zaměstnanci, poukazuje tato práce na vnímání přínosů teambuildingu pro podnik. Teoretická část vymezuje základní pojmy potřebné k pochopení celé problematiky, definuje tým a skupinu a přibližuje teambuildingové aktivity. V praktické části je hodnoceno, co teambuilding do podniků přináší. V závěru práce jsou návrhy a doporučení pro praxi. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teambuilding |
cze |
dc.subject |
tým |
cze |
dc.subject |
skupina |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
teambuilding |
eng |
dc.subject |
team |
eng |
dc.subject |
group |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
Teambuilding a jeho úloha |
cze |
dc.title.alternative |
Teambuilding and its role |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis analyzes the teambuilding as a tool for improving the personnel policy of selected companies using interview and questionnaire survey methods. Based on the information obtained from a controlled interview with employees of the analyzed companies who are in charge of teambuilding activities and from questionnaires filled out by employees, this work points to the perception of the benefits of teambuilding for the company. The theoretical part defines the basic concepts needed to understand the whole issue, defines the team and group and approaches teambuilding activities. The practical part evaluates what teambuilding brings to companies. At the end of the work are suggestions and recommendations for practice. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Teambuilding a jeho úloha.
Otázky dle posudku vedoucího diplomové práce:
1. Jak zástupci podniků přijali výsledky analýzy, a jak s nimi hodlají naložit?
2. Co byste doporučila podnikům při zjišťování interní spokojenosti pracovníků?
Otázky dle posudku oponenta diplomové práce:
1. Jak byste zobecnila závěry vyplývající z Vaší práce?
2. Vysvětlete závažnost sledované problematiky.
3. Odůvodněte Vaší motivaci k výběru zvoleného tématu.
Otázky komise:
1. Řešila jste v rámci dotazníkového šetření postoje zaměstnanců podle kategorií zaměstnanců?
2. Jakým způsobem organizace A měří efektivnost teambuildingových aktivit?
Studentka na otázky odpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
41209 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |