Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bílková, Renáta
dc.contributor.author Zemanová Vláhová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:55:55Z
dc.date.available 2021-07-07T07:55:55Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-27
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77888
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických znaků, jak bylo doposud zvykem. Pro dané stádium také doporučuje jiný způsob marketingové komunikace přes různé platformy a následně i odlišná měřítka vhodná pro právě daný segment. cze
dc.format 89 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject metriky výkonnosti cze
dc.subject rámec STDC cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject optimalizace cze
dc.subject měření cze
dc.subject webová analytika cze
dc.subject performance metrics eng
dc.subject STDC framework eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject optimization eng
dc.subject measurement eng
dc.subject web analytics eng
dc.title Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody cze
dc.title.alternative Key Performance Indicators for Online Stores eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Panuš, Jan
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the issue of performance metrics on the Internet for online stores. The key point is the recognition and comparison of the scales of the selected company and its further application to the STDC framework, which permeates the entire work and gives it the structure on which the topic is based. STDC is a theory that distinguishes customers on the basis of their current intention to purchase goods, not on the basis of socio-demographic features, as has been the custom until now. For a given stage, it also recommends a different way of marketing communication across different platforms and, consequently, different scales suitable for the given segment. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své DP ''Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody''. Otázky oponenta DP: 1. Neuvažovala jste, že byste do své analýzy zavedla i jiné platformy než Google? Především mi jde o ty české (Seznam, Zboží, Heuréka). 2. Pokračujete ve spolupráci s danou firmou? Víte, jakým způsobem se vyvíjí jejich situace v oblasti online marketingu? Používají vámi uvedené nástroje a jaké mají výsledky? Otázky a náměty z rozpravy: Je možné v online prostředí charakterizovat předvídatelnost zákazníků? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 41352
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet