Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Bílková, Renáta |
|
dc.contributor.author |
Zemanová Vláhová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:55:55Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:55:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-27 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77888 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou výkonnostních metrik na internetu pro internetové obchody. Stěžejním bodem je rozpoznání a komparace měřítek vybraného podniku a jeho další aplikace na rámec STDC, který se prolíná celou prací a dává jí strukturu, o kterou se téma opírá. STDC je teorie, která rozlišuje zákazníky na základě jejich momentálního záměru ke koupi zboží, nikoli na základě sociodemografických znaků, jak bylo doposud zvykem. Pro dané stádium také doporučuje jiný způsob marketingové komunikace přes různé platformy a následně i odlišná měřítka vhodná pro právě daný segment. |
cze |
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
metriky výkonnosti |
cze |
dc.subject |
rámec STDC |
cze |
dc.subject |
marketingové nástroje |
cze |
dc.subject |
optimalizace |
cze |
dc.subject |
měření |
cze |
dc.subject |
webová analytika |
cze |
dc.subject |
performance metrics |
eng |
dc.subject |
STDC framework |
eng |
dc.subject |
marketing tools |
eng |
dc.subject |
optimization |
eng |
dc.subject |
measurement |
eng |
dc.subject |
web analytics |
eng |
dc.title |
Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody |
cze |
dc.title.alternative |
Key Performance Indicators for Online Stores |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Panuš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of performance metrics on the Internet for online stores. The key point is the recognition and comparison of the scales of the selected company and its further application to the STDC framework, which permeates the entire work and gives it the structure on which the topic is based. STDC is a theory that distinguishes customers on the basis of their current intention to purchase goods, not on the basis of socio-demographic features, as has been the custom until now. For a given stage, it also recommends a different way of marketing communication across different platforms and, consequently, different scales suitable for the given segment. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla téma své DP ''Klíčové metriky výkonnosti pro internetové obchody''.
Otázky oponenta DP:
1. Neuvažovala jste, že byste do své analýzy zavedla i jiné platformy než Google? Především mi jde o ty české (Seznam, Zboží, Heuréka).
2. Pokračujete ve spolupráci s danou firmou? Víte, jakým způsobem se vyvíjí jejich situace v oblasti online marketingu? Používají vámi uvedené nástroje a jaké mají výsledky?
Otázky a náměty z rozpravy:
Je možné v online prostředí charakterizovat předvídatelnost zákazníků?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
41352 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|