Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza vybraného podniku a návrh marketingové strategie

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2021

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na analýzu prostředí vybraného podniku - Zámeckého pivovaru Zbraslavice. Cílem práce je provést analýzu prostředí zvoleného podniku, jeho konkurence, současného marketingového mixu, specifikovat rozdílné požadavky zákazníků a na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii. Z provedených analýz a výsledku průzkumu potřeb zákazníků je sestavena SWOT analýza, která přispěla k návrhu změn.

Rozsah stran

97 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

minipivovary, marketingový mix, konkurence, zákazníci, marketingový průzkum, mini-breweries, marketing mix, competition, customers, marketing survey

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced