Analýza vybraného podniku a návrh marketingové strategie
Diplomová práceDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu prostředí vybraného podniku - Zámeckého
pivovaru Zbraslavice. Cílem práce je provést analýzu prostředí zvoleného podniku, jeho konkurence, současného marketingového mixu, specifikovat rozdílné požadavky zákazníků a na základě zjištěných skutečností navrhnout marketingovou strategii. Z provedených analýz a výsledku průzkumu potřeb zákazníků je sestavena SWOT analýza, která přispěla k návrhu změn.
Rozsah stran
97 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
minipivovary, marketingový mix, konkurence, zákazníci, marketingový průzkum, mini-breweries, marketing mix, competition, customers, marketing survey