Robotické stavebnice pro výuku programování na základních školách
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce s názvem "Robotické stavebnice pro výuku programování na základních školách" se zabývá využitím robotických stavebnic, především pak stavebnice Lego Mindstorms, při výuce programování a algoritmizace pro studenty základních škol. V práci je nastíněno současné využití robotických stavebnic při výuce na základních školách v ČR. Dále je pak podrobněji popsána stavebnice Lego Mindstorms, její hardware, vývojové prostředí a jeho využití při programování této stavebnice. V praktické části jsou pak popsány příklady zaměřené na základy programování vhodné pro studenty základních škol, které lze využít při praktické výuce.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
robot, robotika, LEGO, LEGO MINDSTORMS, programování, algoritmizace, výuka programování, robot, robotics, LEGO, LEGO MINDSTORMS, programming, algorithmization, programming education