dc.contributor.advisor |
Kysela, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Dolejš, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:54:18Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:54:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-05-13 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77809 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na charakterizaci rozšířené reality a její využitelnost. V práci jsou představeny vybrané identifikační a lokační bezdrátové technologie. Dále jsou popsány 3D objekty, je podrobně popsán návrh aplikace a samotný vývoj aplikace, která využívá ARCore pro zobrazení objektů ve skutečném světě. Tato aplikace je určena pro zařízení s operačním systémem Android, který je v práci rovněž představen. Závěrem je popsáno testování aplikace. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rozšířená realita |
cze |
dc.subject |
mobilní aplikace |
cze |
dc.subject |
identifikační a lokační bezdrátové technologie |
cze |
dc.subject |
Android |
cze |
dc.subject |
ARCore |
cze |
dc.subject |
augmented reality |
eng |
dc.subject |
mobile application |
eng |
dc.subject |
identification and location wireless technologies |
eng |
dc.subject |
Android |
eng |
dc.subject |
ARCore |
eng |
dc.title |
Návrh a realizace mobilní aplikace využívající rozšířenou realitu |
cze |
dc.title.alternative |
Design and implementation of a mobile application using augmented reality |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the characterization of augmented reality and its use. The work presents selected identification and location wireless technologies. Next, 3D objects are described, the design of the application and the development of applications that require ARCore to display objects in the existing world are described in detail. This application is intended for devices with the Android operating system, which is further presented in the work. Finally, application testing is described. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cílem bakalářské práce bylo v teoretické části charakterizovat a popsat rozšířenou realitu a anlyzovat její využitelnost v mobilních aplikacích, zejména existující API pro rozšířenou ralitu (např. ARCore, ARKit). Součástí práce je i přehled identifikačních alokačních bezdrátových technologií potřebných pro umísťování digitálních objektů v obraze reálného světa na displeji mobilního zařízení v rozšířené realitě, práce identifikuje jejich výhody a nevýhody. Druhým cílem v praktické části bakalářské práce je návrh a realizace mobilní aplikace (volitelně pro Android/iOS/ Windows mobile) či mobilní webové aplikace v HTML5.
Student prezentoval výsledky své bakalářské práce na výborné úrovni. Na dotazy kladené vedoucím i členy komise reagoval student na velmi dobré úrovni. |
cze |
dc.identifier.stag |
41649 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |