Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya III.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kopecký, Zbyněk
dc.contributor.author Sušil, Marek
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:54:01Z
dc.date.available 2021-07-07T07:54:01Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-05-11
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77803
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje seznámení s programem Autodesk Maya a zaměřuje se na jeho využití při práci s polygonovým modelováním. Cílem teoretické části práce je vytvořit přehlednou nápovědu za pomocí popisků, popsání možností nastavení, využívání klávesových zkratek a za pomoci ikon, obrázků a příkladů seznámit s polygonovým modelováním. Obecně vysvětlit jeho účel a použití při tvorbě počítačové 3D grafiky. Praktická část je zpracována webovou prezentací v jazyce HTML5 a PHP. cze
dc.format 74 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject nápověda cze
dc.subject Autodesk cze
dc.subject Maya cze
dc.subject polygonové modelování cze
dc.subject polygonové normály cze
dc.subject polygonové smyčky a prstence cze
dc.subject slepá data cze
dc.subject retopologie cze
dc.subject výběr polygonů cze
dc.subject tvorba polygonů cze
dc.subject reference polygonového modelování. cze
dc.subject help eng
dc.subject autodesk eng
dc.subject maya eng
dc.subject pologon modeling eng
dc.subject polygon normals eng
dc.subject polygon component loops and rings eng
dc.subject blind data eng
dc.subject retropology eng
dc.subject polygon selection eng
dc.subject polygon creation eng
dc.subject polygonal modeling reference. eng
dc.title Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya III. cze
dc.title.alternative Simple help for Autodesk Maya III. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-07
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the introduction to Autodesk Maya and focuses on its uses in work with polygon modeling. The theoretical part of the work is to create a clear hint for using labels, describing settings, use keyboard shortcuts and with the help of icons, images and examples meet with polygonal modeling. To explain the purpose and use in the creation of 3D computer graphics. A web presentation of Autodesk Maya help with HTML5 and PHP is processed in the practical part. eng
dc.description.department Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Bakalářská práce se věnovala lokalizaci anglické nápovědy pro aplikaci Autodesk Maya 2020. Teoretická část seznamuje s vybranými oblastmi aplikace Maya a informuje o tvorbě implementační části bakalářské práce a použitých skriptovacích jazycích. Míra plagiátorství u psaného tecxu je menší než 5%. U zdrojových kódů webové prezentace je míra plagiátorství na hodnotách 100%, což je způsobeno standardní konstrukcí kódu HTML, speciálních znaků a využitím šablony CSS včetně komentářů. Bakalářská práce není plagiát. V práci a její obhajobě se vyskytlo několik nepřesností, na které se student snažil reagovat. cze
dc.identifier.stag 39338
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet