dc.contributor.advisor |
Kopecký, Zbyněk |
|
dc.contributor.author |
Sušil, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:54:01Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:54:01Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-05-11 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77803 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje seznámení s programem Autodesk Maya a zaměřuje se na jeho využití při práci s polygonovým modelováním. Cílem teoretické části práce je vytvořit přehlednou nápovědu za pomocí popisků, popsání možností nastavení, využívání klávesových zkratek a za pomoci ikon, obrázků a příkladů seznámit s polygonovým modelováním. Obecně vysvětlit jeho účel a použití při tvorbě počítačové 3D grafiky.
Praktická část je zpracována webovou prezentací v jazyce HTML5 a PHP. |
cze |
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nápověda |
cze |
dc.subject |
Autodesk |
cze |
dc.subject |
Maya |
cze |
dc.subject |
polygonové modelování |
cze |
dc.subject |
polygonové normály |
cze |
dc.subject |
polygonové smyčky a prstence |
cze |
dc.subject |
slepá data |
cze |
dc.subject |
retopologie |
cze |
dc.subject |
výběr polygonů |
cze |
dc.subject |
tvorba polygonů |
cze |
dc.subject |
reference polygonového modelování. |
cze |
dc.subject |
help |
eng |
dc.subject |
autodesk |
eng |
dc.subject |
maya |
eng |
dc.subject |
pologon modeling |
eng |
dc.subject |
polygon normals |
eng |
dc.subject |
polygon component loops and rings |
eng |
dc.subject |
blind data |
eng |
dc.subject |
retropology |
eng |
dc.subject |
polygon selection |
eng |
dc.subject |
polygon creation |
eng |
dc.subject |
polygonal modeling reference. |
eng |
dc.title |
Přehledná nápověda pro aplikaci Autodesk Maya III. |
cze |
dc.title.alternative |
Simple help for Autodesk Maya III. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the introduction to Autodesk Maya and focuses on its uses in work with polygon modeling. The theoretical part of the work is to create a clear hint for using labels, describing settings, use keyboard shortcuts and with the help of icons, images and examples meet with polygonal modeling. To explain the purpose and use in the creation of 3D computer graphics.
A web presentation of Autodesk Maya help with HTML5 and PHP is processed in the practical part. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce se věnovala lokalizaci anglické nápovědy pro aplikaci Autodesk Maya 2020. Teoretická část seznamuje s vybranými oblastmi aplikace Maya a informuje o tvorbě implementační části bakalářské práce a použitých skriptovacích jazycích. Míra plagiátorství u psaného tecxu je menší než 5%. U zdrojových kódů webové prezentace je míra plagiátorství na hodnotách 100%, což je způsobeno standardní konstrukcí kódu HTML, speciálních znaků a využitím šablony CSS včetně komentářů. Bakalářská práce není plagiát. V práci a její obhajobě se vyskytlo několik nepřesností, na které se student snažil reagovat. |
cze |
dc.identifier.stag |
39338 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |