The Development of the Language Skill of Listening Comprehension

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Škodová, Drahuše
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:35Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:35Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77670
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with the development of listening comprehension. The theoretical part presents the goals of English language teaching and learning stemming from curricular documents. Subsequently, it describes the goals of listening comprehension. Furthermore, the thesis defines the language skill of listening comprehension as a process. Lastly, the principles and aspects of teaching listening comprehension are discussed. These serve as a source for the list of criteria on which base the research was carried out. The practical part of the thesis aims to determine whether, and in which way the development of listening comprehension is being promoted by teachers in the lower secondary school. eng
dc.format 53 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject poslech s porozuměním cze
dc.subject cíle výuky anglického jazyka cze
dc.subject principy a aspekty výuky anglického jazyka cze
dc.subject listening comprehension eng
dc.subject goals of English language teaching and learning eng
dc.subject principles and aspects of teaching listening comprehension eng
dc.title The Development of the Language Skill of Listening Comprehension eng
dc.title.alternative Rozvoj řečové dovednosti poslechu s porozuměním cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Keplová, Kateřina
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti poslechu s porozuměním. Teoretická část nejprve představuje cíle výuky anglického jazyka, které vyplývají z kurikulárních dokumentů. Poté následují konkrétní cíle pro poslech s porozuměním. Dále je řečová dovednost poslech s porozuměním definována jako proces. Na závěr jsou uvedeny principy a aspekty výuky poslechu s porozuměním. Ty slouží jako podklad pro seznam kritérií, na jehož základě je prováděn výzkum. Praktická část této práce má za cíl zjistit, zda a jakým způsobem podporují učitelé u žáků na základní škole rozvoj řečové dovednosti poslechu s porozuměním. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svou práci a během výborně připravené obhajoby adekvátně odpověděla všechny dotazy obsažené v posudcích. cze
dc.identifier.stag 40361
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet