dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Škodová, Drahuše
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:35Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:35Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77670 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with the development of listening comprehension. The theoretical part presents the goals of English language teaching and learning stemming from curricular documents. Subsequently, it describes the goals of listening comprehension. Furthermore, the thesis defines the language skill of listening comprehension as a process. Lastly, the principles and aspects of teaching listening comprehension are discussed. These serve as a source for the list of criteria on which base the research was carried out. The practical part of the thesis aims to determine whether, and in which way the development of listening comprehension is being promoted by teachers in the lower secondary school. |
eng |
dc.format |
53 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
poslech s porozuměním |
cze |
dc.subject |
cíle výuky anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
principy a aspekty výuky anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
listening comprehension |
eng |
dc.subject |
goals of English language teaching and learning |
eng |
dc.subject |
principles and aspects of teaching listening comprehension |
eng |
dc.title |
The Development of the Language Skill of Listening Comprehension |
eng |
dc.title.alternative |
Rozvoj řečové dovednosti poslechu s porozuměním |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Keplová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá rozvojem řečové dovednosti poslechu s porozuměním. Teoretická část nejprve představuje cíle výuky anglického jazyka, které vyplývají z kurikulárních dokumentů. Poté následují konkrétní cíle pro poslech s porozuměním. Dále je řečová dovednost poslech s porozuměním definována jako proces. Na závěr jsou uvedeny principy a aspekty výuky poslechu s porozuměním. Ty slouží jako podklad pro seznam kritérií, na jehož základě je prováděn výzkum. Praktická část této práce má za cíl zjistit, zda a jakým způsobem podporují učitelé u žáků na základní škole rozvoj řečové dovednosti poslechu s porozuměním. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svou práci a během výborně připravené obhajoby adekvátně odpověděla všechny dotazy obsažené v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
40361 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |