Teaching English in Waldorf School

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Zitková, Helena
dc.contributor.author Lososová, Pavla
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:32Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:32Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-03-31
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77662
dc.description.abstract This bachelor thesis deals with teaching English at a Waldorf primary school. The theoretical part focuses on the methodology of Waldorf education, its historical development, and the latter chapters are dedicated to teaching English in the Czech Republic in general, ending with a chapter dedicated to the concept of attitudes. The practical part aims to examine if and how the selected typical Waldorf methods are reflected in teaching the English language and to examine the attitude of a particular teacher to using those methods in her lessons from the point of view of Waldorf education. The research study is based on lesson observations in the first and second grades and an interview with a teacher of those grades. eng
dc.format 70 s.
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject waldorfská pedagogika cze
dc.subject waldorfská metodologie cze
dc.subject učení anglického jazyka cze
dc.subject postoje učitele cze
dc.subject Steiner, Rudolf cze
dc.subject alternativní pedagogika cze
dc.subject Waldorf education eng
dc.subject Waldorf methodology eng
dc.subject teaching English language eng
dc.subject teacher's attitude eng
dc.subject Steiner, Rudolf eng
dc.subject alternative pedagogy eng
dc.title Teaching English in Waldorf School eng
dc.title.alternative Výuka angličtiny na waldorfské škole cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka na waldorfské základní škole. Teoretická část je zaměřena na metodologii waldorfské výuky, a také na její historický vývoj; následující kapitoly se věnují výuce angličtiny v České republice obecně a teoretická část končí kapitolou věnovanou problematice postojů. Praktická část má za cíl zjistit, zda a jak se vybrané typické prvky waldorfské metody odrážejí ve výuce anglického jazyka a jaký je postoj určité učitelky k učení pomocí těchto metod v jejich hodinách z pohledu waldorfské pedagogiky. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí observací hodin anglického jazyka v prvních a druhých třídách a pomocí rozhovoru s učitelkou těchto tříd. cze
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka krátce představila svoji práci a kvalitně zodpověděla otázky v posudcích. S komisí diskutovala na vysoké úrovni, využila kvalitně připravené argumenty. Komise se shodla na hodnocení E. cze
dc.identifier.stag 39264
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet