dc.contributor.advisor |
Zitková, Helena |
|
dc.contributor.author |
Lososová, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:32Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:32Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-03-31 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77662 |
|
dc.description.abstract |
This bachelor thesis deals with teaching English at a Waldorf primary school. The theoretical part focuses on the methodology of Waldorf education, its historical development, and the latter chapters are dedicated to teaching English in the Czech Republic in general, ending with a chapter dedicated to the concept of attitudes. The practical part aims to examine if and how the selected typical Waldorf methods are reflected in teaching the English language and to examine the attitude of a particular teacher to using those methods in her lessons from the point of view of Waldorf education. The research study is based on lesson observations in the first and second grades and an interview with a teacher of those grades. |
eng |
dc.format |
70 s. |
|
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
waldorfská pedagogika |
cze |
dc.subject |
waldorfská metodologie |
cze |
dc.subject |
učení anglického jazyka |
cze |
dc.subject |
postoje učitele |
cze |
dc.subject |
Steiner, Rudolf |
cze |
dc.subject |
alternativní pedagogika |
cze |
dc.subject |
Waldorf education |
eng |
dc.subject |
Waldorf methodology |
eng |
dc.subject |
teaching English language |
eng |
dc.subject |
teacher's attitude |
eng |
dc.subject |
Steiner, Rudolf |
eng |
dc.subject |
alternative pedagogy |
eng |
dc.title |
Teaching English in Waldorf School |
eng |
dc.title.alternative |
Výuka angličtiny na waldorfské škole |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2021-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Tato bakalářská práce se zabývá výukou anglického jazyka na waldorfské základní škole. Teoretická část je zaměřena na metodologii waldorfské výuky, a také na její historický vývoj; následující kapitoly se věnují výuce angličtiny v České republice obecně a teoretická část končí kapitolou věnovanou problematice postojů. Praktická část má za cíl zjistit, zda a jak se vybrané typické prvky waldorfské metody odrážejí ve výuce anglického jazyka a jaký je postoj určité učitelky k učení pomocí těchto metod v jejich hodinách z pohledu waldorfské pedagogiky. Výzkumné šetření bylo provedeno pomocí observací hodin anglického jazyka v prvních a druhých třídách a pomocí rozhovoru s učitelkou těchto tříd. |
cze |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a kvalitně zodpověděla otázky v posudcích. S komisí diskutovala na vysoké úrovni, využila kvalitně připravené argumenty. Komise se shodla na hodnocení E. |
cze |
dc.identifier.stag |
39264 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |