Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v kadeřnickém salonu Studio Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy. Na základě analýzy získaných dat a výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla použita metoda elektronického dotazování.

Rozsah stran

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Management malých a středních podniků

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový výzkum, zákazníci, spokojenost zákazníka, dotazník, marketing research, customers, customer satisfaction, questionnaire

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced