Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá realizací marketingového výzkumu v kadeřnickém salonu Studio
Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy. Na základě analýzy získaných dat a výsledků výzkumu jsou stanovena doporučení, která by měla pomoci ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Pro potřeby bakalářské práce byla použita metoda elektronického dotazování.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový výzkum, zákazníci, spokojenost zákazníka, dotazník, marketing research, customers, customer satisfaction, questionnaire