Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jindrová, Pavla
dc.contributor.author Lacinová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:05Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:05Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-28
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77643
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků se službami vybrané firmy. K jejímu hodnocení je využito dotazníkové šetření. Nejprve vysvětluje pojmy, které se v textu vyskytují. Dále popisuje vybraný podnik a jeho služby. Následně ukazuje tvorbu otázek dotazníku. V další části shrnuje výsledky průzkumu a zkoumá míru, s jakou se podniku daří naplňovat očekávání klientů. Práce také poskytuje doporučení pro zlepšení kvality nabízených služeb. cze
dc.format 81 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject hodnocení služeb cze
dc.subject měření spokojenosti cze
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject survey eng
dc.subject evaluation of services eng
dc.subject measuring satisfaction eng
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy cze
dc.title.alternative Analysis of customer satisfaction of a selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with customer satisfaction with the services of a selected company. This is evaluated by the questionnaire survey. The first part explains the terminology that appears in the text. The second part describes the selected company and their services. Then it shows the preparation proces of the survey. In the fourth part it sumarizes the results of the survey and examines the company success of meeting clients expectations. In the last part the thesis also provides recommnedations to improve the quality of offered services. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z vašich doporučení pro analyzovanou firmu vy osobně vnímáte jako ta nejvíce potřebná pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků? Otázka od komise: 1. Na str. 58 (celkové hodnocení podniku) hodnotíte různé faktory spokojenosti zákazníků. Faktory, které zde máte vymezené, mají stanovené váhy? Studentka na otázky odpověděla. Komise studentce vytknula nedostatečnou formální úpravu bakalářské práce. cze
dc.identifier.stag 41169
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet