dc.contributor.advisor |
Jindrová, Pavla |
|
dc.contributor.author |
Lacinová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:05Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-28 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77643 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o spokojenosti zákazníků se službami vybrané firmy. K jejímu hodnocení je využito dotazníkové šetření. Nejprve vysvětluje pojmy, které se v textu vyskytují. Dále popisuje vybraný podnik a jeho služby. Následně ukazuje tvorbu otázek dotazníku. V další části shrnuje výsledky průzkumu a zkoumá míru, s jakou se podniku daří naplňovat očekávání klientů. Práce také poskytuje doporučení pro zlepšení kvality nabízených služeb. |
cze |
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
hodnocení služeb |
cze |
dc.subject |
měření spokojenosti |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
survey |
eng |
dc.subject |
evaluation of services |
eng |
dc.subject |
measuring satisfaction |
eng |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of customer satisfaction of a selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with customer satisfaction with the services of a selected company. This is evaluated by the questionnaire survey. The first part explains the terminology that appears in the text. The second part describes the selected company and their services. Then it shows the preparation proces of the survey. In the fourth part it sumarizes the results of the survey and examines the company success of meeting clients expectations. In the last part the thesis also provides recommnedations to improve the quality of offered services. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Analýza spokojenosti zákazníků vybrané firmy. Cílem práce je s využitím dotazníkového šetření analyzovat spokojenost zákazníků vybrané firmy.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z vašich doporučení pro analyzovanou firmu vy osobně vnímáte jako ta nejvíce potřebná pro zvýšení spokojenosti jejich zákazníků?
Otázka od komise:
1. Na str. 58 (celkové hodnocení podniku) hodnotíte různé faktory spokojenosti zákazníků. Faktory, které zde máte vymezené, mají stanovené váhy?
Studentka na otázky odpověděla. Komise studentce vytknula nedostatečnou formální úpravu bakalářské práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
41169 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |