Marketingová strategie vybraného podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Koudela, Libor
dc.contributor.author Lněnička, Tomáš
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:47:05Z
dc.date.available 2021-06-07T08:47:05Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-29
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77642
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci Boss spol. s r.o. a navrhnout marketingovou strategii s ohledem na předpokládaný další vývoj. Práce obsahuje dvě části. První z nich je teoretická část, kde jsou rozebrány pojmy marketingu. Konkrétně se jedná o definování, co je to marketing, základní podnikatelské koncepce, marketingové prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Druhou částí je praktická, ve které je představena Boss spol. s r.o., je provedena analýza jejího makroprostředí, mikroprostředí, marketingové mixu a SWOT analýza. V poslední kapitole této části je navržena marketingová strategie pro daný podnik. cze
dc.format 71 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject strategie cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject analýza cze
dc.subject společnost cze
dc.subject faktory cze
dc.subject výzkum cze
dc.subject stavebnictví cze
dc.subject marketing eng
dc.subject strategy eng
dc.subject micro-environment eng
dc.subject macro-environment eng
dc.subject analysis eng
dc.subject company eng
dc.subject factors eng
dc.subject research eng
dc.subject building industry eng
dc.title Marketingová strategie vybraného podniku cze
dc.title.alternative Marketing strategy of the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze a current situation of the company Boss Ltd and propose a marketing strategy with respect to the predicted development. It consists of two parts. The theoretical part is dedicated to key marketing terms. Specifically, they relate to the definition of marketing, basic entrepreneurial concepts, marketing environment, SWOT analysis and marketing research. The practical part of this thesis is dedicated to an introduction of the Boss Ltd company, an analysis of macro-environment, micro-environment, marketing mix is carried out, including the SWOT analysis. The company marketing strategy is proposed in the last chapter of the thesis. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Marketingová strategie vybraného podniku. Student odpověděl na otázky vedoucího práce: Nízká marketingová aktivita firmy je identifikována jako jedna z jejích slabých stránek a v závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení v oblasti propagace (vytvoření webových stránek, zvýšení aktivity na sociálních sítích). Důležitým aspektem propagace na Internetu je aktuálnost poskytovaných informací, tedy nejen vytvoření příslušných stránek a profilů, ale i jejich udržování. Jak by realizace uvedených návrhů byla ve firmě zajištěna personálně? Jak se útlum ekonomiky v době koronavirové krize projevil v oblasti stavebnictví a konkrétně na činnosti malých a středních stavebních firem? Komise položila otázky: Jak byste charakterizoval vámi navrhovanou marketingovou strategii? Seznámil jste firmu s výsledky vaší práce? Student na otázky odpověděl. cze
dc.identifier.stag 41166
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet