Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Koudela, Libor |
|
dc.contributor.author |
Lněnička, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:47:05Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:47:05Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77642 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou situaci Boss spol. s r.o. a navrhnout marketingovou strategii s ohledem na předpokládaný další vývoj. Práce obsahuje dvě části. První z nich je teoretická část, kde jsou rozebrány pojmy marketingu. Konkrétně se jedná o definování, co je to marketing, základní podnikatelské koncepce, marketingové prostředí, SWOT analýzu a marketingový výzkum. Druhou částí je praktická, ve které je představena Boss spol. s r.o., je provedena analýza jejího makroprostředí, mikroprostředí, marketingové mixu a SWOT analýza. V poslední kapitole této části je navržena marketingová strategie pro daný podnik. |
cze |
dc.format |
71 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
makroprostředí |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
společnost |
cze |
dc.subject |
faktory |
cze |
dc.subject |
výzkum |
cze |
dc.subject |
stavebnictví |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
micro-environment |
eng |
dc.subject |
macro-environment |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
company |
eng |
dc.subject |
factors |
eng |
dc.subject |
research |
eng |
dc.subject |
building industry |
eng |
dc.title |
Marketingová strategie vybraného podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy of the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to analyze a current situation of the company Boss Ltd and propose a marketing strategy with respect to the predicted development. It consists of two parts. The theoretical part is dedicated to key marketing terms. Specifically, they relate to the definition of marketing, basic entrepreneurial concepts, marketing environment, SWOT analysis and marketing research. The practical part of this thesis is dedicated to an introduction of the Boss Ltd company, an analysis of macro-environment, micro-environment, marketing mix is carried out, including the SWOT analysis. The company marketing strategy is proposed in the last chapter of the thesis. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Marketingová strategie vybraného podniku.
Student odpověděl na otázky vedoucího práce:
Nízká marketingová aktivita firmy je identifikována jako jedna z jejích slabých stránek a v závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení v oblasti propagace (vytvoření webových stránek, zvýšení aktivity na sociálních sítích). Důležitým aspektem propagace na Internetu je aktuálnost poskytovaných informací, tedy nejen vytvoření příslušných stránek a profilů, ale i jejich udržování. Jak by realizace uvedených návrhů byla ve firmě zajištěna personálně?
Jak se útlum ekonomiky v době koronavirové krize projevil v oblasti stavebnictví a konkrétně na činnosti malých a středních stavebních firem?
Komise položila otázky:
Jak byste charakterizoval vámi navrhovanou marketingovou strategii?
Seznámil jste firmu s výsledky vaší práce?
Student na otázky odpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
41166 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|