Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing na sociálních sítích

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingem na sociálních sítích. V první části je definován online marketing, jež je následně porovnáván s marketingem tradičním. V této části jsou také představeny nástroje online marketingu společně s některými strategiemi online marketingu. Druhá část je zaměřena na marketing na sociálních sítích, jeho základní pilíře, na nástroje sociálních sítí a na sociální média a jejich typy. Obsahem třetí části je představení sociálních sítí, jež jsou vhodné pro marketing, jejich vzájemná komparace a také je zde vysvětleno, proč jsou tyto sociální sítě pro marketing vhodné. V poslední části je zpracována případová studie společnosti Starbucks a její využívání sociálních sítí pro marketingové účely.

Rozsah stran

86 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

online marketing, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, nástroje online marketingu, strategie online marketingu, online marketing, social media marketing, social media, online marketing tools, online marketing strategy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced