Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mlázovský, Martin
dc.contributor.author Maurerová, Iveta
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:58Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:58Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-26
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77565
dc.description.abstract Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu působení reklam na cílové skupiny a analýzu konkrétních reklamních spotů a vysílání vkomerční televizi Nova vzhledem k divákům. Cílem této práce je provedení analýzy současných produktových aktivit vybrané společnosti, provedení zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovení doporučení pro případnou optimalizaci. cze
dc.format 106 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cze
dc.subject televize cze
dc.subject diváci cze
dc.subject cílová skupina cze
dc.subject TV Nova cze
dc.subject sledovanost cze
dc.subject advertising eng
dc.subject television eng
dc.subject viewers eng
dc.subject target group eng
dc.subject TV Nova eng
dc.subject viewership eng
dc.title Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice cze
dc.title.alternative Analysis of the marketing mix of a commercial television station eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis on the topic "Analysis of the marketing mix of a commercial television station" deals with advertising activities and their methods and principles in the company TV Nova s.r.o. In the theoretical part I define important terms related to marketing and marketing mix, you will learn the effects of advertising on a particular group of people, its intentions, sound effects and specific effects on the environment. The analytical part contains an analysis of the effect of advertisements on target groups and an analysis of specific commercials and broadcasts on commercial television Nova in relation to viewers. The aim of this work is to analyze the current product activities of the selected company, evaluate the principles and methods of advertising and set recommendations for possible optimization. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice'', otázky vedoucího BP: 1. Existuje nějaký segment zákazníků, na který se nevyplatí cílit pomocí TV reklamy? Pokud ano, jaký typ reklamy (či jiné komunikace) byste pro tento segment doporučila? 2. Ve svých závěrech obecně doporučujete využití prime time, pro jaké firmy (produkty) může být vhodné využití off prime time? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 41001
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account