Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce na téma "Analýza marketingového mixu komerční televizní stanice" se zabývá reklamní činností a jejich metodami a principy ve firmě TV Nova s.r.o. V teoretické části byly definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovým mixem, působení reklam na určitou skupinu lidí, její záměry, zvuková ovlivňování a konkrétní působení na okolí. Analytická část obsahuje analýzu působení reklam na cílové skupiny a analýzu konkrétních reklamních spotů a vysílání vkomerční televizi Nova vzhledem k divákům. Cílem této práce je provedení analýzy současných produktových aktivit vybrané společnosti, provedení zhodnocení principů a metod reklamní činnosti a stanovení doporučení pro případnou optimalizaci.
Rozsah stran
106 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
reklama, televize, diváci, cílová skupina, TV Nova, sledovanost, advertising, television, viewers, target group, TV Nova, viewership