dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
|
dc.contributor.author |
Šťastná, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:45:52Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:45:52Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77555 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu podniku a navrhnutí opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Analýza je prováděna v bezobalovém obchodě Šumperská Špajzka, který se snaží dodávat na trh produkty bez přebytečných obalů. V první části práce je teoreticky popsaná problematika marketingového výzkumu, druhá část se zaměřuje na samotný výzkum a jeho výsledky. Také jsou zde návrhy na zlepšení, které by firmě měly pomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, a tak i k vyšším tržbám. |
cze |
dc.format |
62 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
průzkum |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
metody hodnocení |
cze |
dc.subject |
bezobalový obchod |
cze |
dc.subject |
Šumperská Špajzka |
cze |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
survey |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
questionary |
eng |
dc.subject |
rating methods |
eng |
dc.subject |
packaging-free store |
eng |
dc.subject |
Sumperska Spajzka |
eng |
dc.title |
Spokojenost zákazníků |
cze |
dc.title.alternative |
Customer satisfaction |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on customer satisfaction. The purpose of the work is to evaluate the current situation and make proposal to increase the level of customer satisfaction. The analysis is performed in the Šumperská Špajzka packaging-free store, which supplies goods without package. The first part of the thesis describes theory of marketing research. The second part is the research itself and its results. There are also some suggestions which can help increase the customer satisfaction and sales. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Spokojenost zákazníka. Cílem práce je analýza zákazníků zvoleného podniku. Měření spokojenosti zákazníků a návrh vhodných postupů umožňujících zvýšení spokojenosti zákazníků daného podniku.
Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce:
Který z návrhů vidí autorka jako nejdůležitější pro zlepšení spokojenosti zákazníků a proč?
Studentka na otázky reagovala. |
cze |
dc.identifier.stag |
40905 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |