Spokojenost zákazníků

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kantorová, Kateřina
dc.contributor.author Šťastná, Eva
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:52Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:52Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77555
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků. Cílem práce je zhodnocení aktuálního stavu podniku a navrhnutí opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. Analýza je prováděna v bezobalovém obchodě Šumperská Špajzka, který se snaží dodávat na trh produkty bez přebytečných obalů. V první části práce je teoreticky popsaná problematika marketingového výzkumu, druhá část se zaměřuje na samotný výzkum a jeho výsledky. Také jsou zde návrhy na zlepšení, které by firmě měly pomoci k vyšší spokojenosti zákazníků, a tak i k vyšším tržbám. cze
dc.format 62 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject průzkum cze
dc.subject analýza cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject metody hodnocení cze
dc.subject bezobalový obchod cze
dc.subject Šumperská Špajzka cze
dc.subject customer satisfaction eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject survey eng
dc.subject analysis eng
dc.subject questionary eng
dc.subject rating methods eng
dc.subject packaging-free store eng
dc.subject Sumperska Spajzka eng
dc.title Spokojenost zákazníků cze
dc.title.alternative Customer satisfaction eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on customer satisfaction. The purpose of the work is to evaluate the current situation and make proposal to increase the level of customer satisfaction. The analysis is performed in the Šumperská Špajzka packaging-free store, which supplies goods without package. The first part of the thesis describes theory of marketing research. The second part is the research itself and its results. There are also some suggestions which can help increase the customer satisfaction and sales. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Spokojenost zákazníka. Cílem práce je analýza zákazníků zvoleného podniku. Měření spokojenosti zákazníků a návrh vhodných postupů umožňujících zvýšení spokojenosti zákazníků daného podniku. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: Který z návrhů vidí autorka jako nejdůležitější pro zlepšení spokojenosti zákazníků a proč? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 40905
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account