Optimalizace SCM v obchodním řetězci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jedlička, Vít
dc.contributor.author Gergel, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:51Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:51Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77552
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zlepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce (Supply Chain Management, SCM) pro retailovou společnost a návrhy možností jeho optimalizace. Práce se v první fázi zabývá teoretickou definicí SCM a definicí elementů, které tvoří SCM. Druhá část práce se zabývá zhodnocení současné praxe u modelového retailové řetězce. Závěrečná část pak navrhuje vybrané možnosti zlepšení a jejich kvantifikaci. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject SCM cze
dc.subject logistika cze
dc.subject analýza SCM cze
dc.subject optimalizace SCM cze
dc.subject retail cze
dc.subject SCM eng
dc.subject logistics eng
dc.subject SCM analysis eng
dc.subject SCM optimization eng
dc.subject retail eng
dc.title Optimalizace SCM v obchodním řetězci cze
dc.title.alternative SCM Optimization in Retail eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the possibilities of improving the Supply Chain Management (SCM) for a retail company and suggestions for its optimization. In the first part, the thesis focuses on the theoretical definition of SCM and the definition of elements that make up SCM. The second part discusses evaluation of current practice in a model retail chain. The final part then suggests selected options for improvement and their quantification. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP ''Optimalizace SCM v obchodním řetězci'', otázky vedoucího BP: 1. Na straně 49, kde popisujete třetí návrh, zmiňujete, že pilotní projekt již proběhl. Takže Váš návrh optimalizace je něco, co už v podstatě v pilotní fázi bylo implementováno? Tento postup vysvětlete. 2. V rámci kapitoly 3.1 zmiňujete možnost oslovení více dodavatelů pro privátní značky. Kolik je tedy pro Vás více? Proč jste alespoň k nějaké zjednodušené formě analýzy tohoto přístupu nepřistoupil? 3. Jak si představujete změnu marketingové komunikace zmiňovanou v kapitole 3.2? Na základě Vašich znalostí marketingu popište novou komunikační strategii. Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 40902
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet