dc.contributor.advisor |
Jedlička, Vít |
|
dc.contributor.author |
Gergel, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:45:51Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:45:51Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77552 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti zlepšení dodavatelsko-odběratelského řetězce (Supply Chain Management, SCM) pro retailovou společnost a návrhy možností jeho
optimalizace. Práce se v první fázi zabývá teoretickou definicí SCM a definicí elementů, které tvoří SCM. Druhá část práce se zabývá zhodnocení současné praxe u modelového retailové řetězce. Závěrečná část pak navrhuje vybrané možnosti zlepšení a jejich kvantifikaci. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SCM |
cze |
dc.subject |
logistika |
cze |
dc.subject |
analýza SCM |
cze |
dc.subject |
optimalizace SCM |
cze |
dc.subject |
retail |
cze |
dc.subject |
SCM |
eng |
dc.subject |
logistics |
eng |
dc.subject |
SCM analysis |
eng |
dc.subject |
SCM optimization |
eng |
dc.subject |
retail |
eng |
dc.title |
Optimalizace SCM v obchodním řetězci |
cze |
dc.title.alternative |
SCM Optimization in Retail |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the possibilities of improving the Supply Chain Management (SCM) for a retail company and suggestions for its optimization. In the first part, the thesis focuses on the theoretical definition of SCM and the definition of elements that make up SCM. The second part discusses evaluation of current practice in a model retail chain. The final part then suggests selected options for improvement and their quantification. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl téma své BP ''Optimalizace SCM v obchodním řetězci'', otázky vedoucího BP:
1. Na straně 49, kde popisujete třetí návrh, zmiňujete, že pilotní projekt již proběhl. Takže Váš návrh optimalizace je něco, co už v podstatě v pilotní fázi bylo implementováno? Tento postup vysvětlete.
2. V rámci kapitoly 3.1 zmiňujete možnost oslovení více dodavatelů pro privátní značky. Kolik je tedy pro Vás více? Proč jste alespoň k nějaké zjednodušené formě analýzy tohoto přístupu nepřistoupil?
3. Jak si představujete změnu marketingové komunikace zmiňovanou v kapitole 3.2? Na základě Vašich znalostí marketingu popište novou komunikační strategii.
Student na otázky reagoval. |
cze |
dc.identifier.stag |
40902 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |