Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Komárková, Jitka
dc.contributor.author Jílková, Tereza
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:50Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:50Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-04-30
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77548
dc.description.abstract Tato práce je věnována systému pro řízení vztahu se zákazníky, zaměřuje se na vysvětlení principů tohoto systému a požadavků na něj. Zabývá se CRM strategií ve střední firmě, která se věnuje výrobě a prodeji koloběžek. Ve zvolené firmě jsou popsány stávající vize a cíle podniku a zhodnocen CRM systém. Dále se práce věnuje návrhu na zlepšení daného systému a lepší využití informací o zákaznících. cze
dc.format 52 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení vztahu se zákazníky cze
dc.subject CRM systém cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject CRM sytem eng
dc.subject customers eng
dc.subject competition eng
dc.title Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu cze
dc.title.alternative Specification of requirements on CRM system for small or medium company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-01
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the concept of CRM system, especially with explaining the principles of this system and its requirements. It handles CRM strategy in a medium company, which is manufacturing and selling scooters. There are described visions and goals in the chosen company and there is also evaluation of their CRM system. Further this thesis deals with suggestion of improvement of the system and better utilization of customer information. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo středí firmu. Cílem práce je na příkladu zvolené firmy a jejího strategického cíle stanovit priority informační strategie a specifikovat požadavky na nový CRM systém firmy. Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z navržených doporučení považujete z hlediska řízení vztahu se zákazníky za nejvýznamnější? Otázka od komise: 1. Jak jste spočítala dobu splácení a náklady na pořízení? PEST analýza zahrnuje interní faktory, nikoliv vlivy z makroprostředí, chybí analýza podnikových zdrojů, takže SWOT analýza nezahrnuje plně relevantní zjištění a v příležitostech jsou uvedeny silné stránky. Informační strategie není popsána v návaznosti na CRM, což se projevuje ve specifikaci požadavků na CRM systém. V BP se objevují gramatické chyby a neúplná citace zákonů. V rámci rozpravy studentka nevysvětlila výpočet doby návratnosti, ani neupřesnila zařazení posuzovaných faktorů v jednotlivých analýzách. Komise posoudila bakalářskou práci, prezentaci a odpovědi na položené otázky a shodla se na hodnocení obhajoby BP stupně E. cze
dc.identifier.stag 40896
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet