dc.contributor.advisor |
Komárková, Jitka |
|
dc.contributor.author |
Jílková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:45:50Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:45:50Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77548 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je věnována systému pro řízení vztahu se zákazníky, zaměřuje se na vysvětlení principů tohoto systému a požadavků na něj. Zabývá se CRM strategií ve střední firmě, která se věnuje výrobě a prodeji koloběžek. Ve zvolené firmě jsou popsány stávající vize a cíle podniku a zhodnocen CRM systém. Dále se práce věnuje návrhu na zlepšení daného systému a lepší využití informací o zákaznících. |
cze |
dc.format |
52 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení vztahu se zákazníky |
cze |
dc.subject |
CRM systém |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
CRM sytem |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.title |
Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo střední firmu |
cze |
dc.title.alternative |
Specification of requirements on CRM system for small or medium company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2021-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the concept of CRM system, especially with explaining the principles of this system and its requirements. It handles CRM strategy in a medium company, which is manufacturing and selling scooters. There are described visions and goals in the chosen company and there is also evaluation of their CRM system. Further this thesis deals with suggestion of improvement of the system and better utilization of customer information. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přednesla obhajobu práce s názvem: Specifikace požadavků na CRM systém pro malou nebo středí firmu. Cílem práce je na příkladu zvolené firmy a jejího strategického cíle stanovit priority informační strategie a specifikovat požadavky na nový CRM systém firmy.
Otázka dle posudku vedoucího bakalářské práce: Která z navržených doporučení považujete z hlediska řízení vztahu se zákazníky za nejvýznamnější?
Otázka od komise:
1. Jak jste spočítala dobu splácení a náklady na pořízení?
PEST analýza zahrnuje interní faktory, nikoliv vlivy z makroprostředí, chybí analýza podnikových zdrojů, takže SWOT analýza nezahrnuje plně relevantní zjištění a v příležitostech jsou uvedeny silné stránky. Informační strategie není popsána v návaznosti na CRM, což se projevuje ve specifikaci požadavků na CRM systém. V BP se objevují gramatické chyby a neúplná citace zákonů. V rámci rozpravy studentka nevysvětlila výpočet doby návratnosti, ani neupřesnila zařazení posuzovaných faktorů v jednotlivých analýzách. Komise posoudila bakalářskou práci, prezentaci a odpovědi na položené otázky a shodla se na hodnocení obhajoby BP stupně E. |
cze |
dc.identifier.stag |
40896 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |