Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jonášová, Hana
dc.contributor.author Hubálek, Pavel
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:45:40Z
dc.date.available 2021-06-07T08:45:40Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-05-15
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77527
dc.description.abstract Práce je věnována základním pojmům marketingu a využití moderních internetových nástrojů. Následně je představeno využití online marketingu na příkladu vybrané společnosti, jeho zhodnocení a návrhy pro možná zlepšení. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject SEO cze
dc.subject PPC cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject Pivovar Nymburk cze
dc.subject marketing eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject SEO eng
dc.subject PPC eng
dc.subject social networks eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject Pivovar Nymburk eng
dc.title Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti. cze
dc.title.alternative Possibilities of using internet marketing tools in selected company. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-06-03
dc.description.abstract-translated The objective of this thesis is to describe main marketing terms and evaluate the use of modern online marketing tools in selected company. Following its assessment, proposals are made on how to increase its efficiency. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student přednesl téma své BP ''Možnosti využití nástrojů internetového marketingu ve vybrané společnosti'', otázky vedoucí BP: 1. Jaká je cílová skupina popisované společnosti? Jsou to odběratelé hlavně z regionu? 2. Zajímalo by mne, co si myslíte, po vašich konzultacích ve společnosti, o jejich přístupu k novým trendům v marketingu. Nevyužívají tyto nástroje opravdu pouze z finančních a časových důvodů nebo z neznalosti a neochoty? Student na otázky reagoval. cze
dc.identifier.stag 38885
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet