Selection of railway line segments that allow occupation by more trains based on simulation

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Bulíček, Josef cze
dc.contributor.author Bažant, Michael cze
dc.date.accessioned 2021-05-15T18:32:59Z
dc.date.available 2021-05-15T18:32:59Z
dc.date.issued 2020 eng
dc.identifier.isbn 978-1-71382-056-7 eng
dc.identifier.issn 2724-0029 eng
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77201
dc.description.abstract The paper is focused on research of railway infrastructure capacity assessment by computer simulation method. Specific goal of this paper is to discuss tools and possibilities for assessment, which segments of railway line can be divided into spatial segments for improving of capacity. This division can be done by using line blocks or more advanced systems, so called moving blocks, like ETCS L3 or interlocking and control systems based on on-line location of trains and controlling the gap between trains. The presumption is that equipment of a line segment between stations with such system costs considerable funds. Proposed method in this paper can help how to identify which segments have priority to be equipped or not. Simulation and transport technology points of view are combined in the paper. eng
dc.format p. 242-247 eng
dc.language.iso eng eng
dc.publisher CAL-TEK SRL eng
dc.relation.ispartof Proceedings of the 32nd European Modeling & Simulation Symposium (EMSS 2020) eng
dc.rights open access eng
dc.rights.uri https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subject capacity eng
dc.subject model eng
dc.subject railway eng
dc.subject simulation eng
dc.subject kapacita cze
dc.subject model cze
dc.subject železnice cze
dc.subject simulace cze
dc.title Selection of railway line segments that allow occupation by more trains based on simulation eng
dc.title.alternative Výběr mezistaničních úseků, na kterých bude umožněno obsazení více vlaky, s využitím simulace cze
dc.type ConferenceObject eng
dc.description.abstract-translated Příspěvek je zaměřen na výzkum zjišťování kapacity železniční dopravní infrastruktury metodou počítačové simulace. Konkrétním cílem tohoto příspěvku je diskuse nástrojů a možností pro zjištění, které úseky na železniční trati by měly být rozděleny do prostorových oddílů za účelem zvýšení kapacity. Toto rozdělení může být provedeno automatickými hradly nebo i pokročilejšími systémy využívajícími plovoucí oddíly, např. ETCS L3 nebo zabezpečovací zařízení založená na on-line kontrole polohy vlaky a na kontrole odstupů mezi vlaky. Předpokládá se, že vybavení úseků takovým systémem bude nákladné. Metoda, navržená v tomto příspěvku, může být nápomocná k určení, které úseky mají mít prioritu z hlediska možného vybavení takovým systémem. Hlediska simulace a dopravní technologie jsou v článku propojena. cze
dc.event 32nd European Modeling and Simulation Symposium, EMSS 2020 (16.09.2020 - 18.09.2020, ONLINE) eng
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published version eng
dc.identifier.doi 10.46354/i3m.2020.emss.034 eng
dc.relation.publisherversion https://www.cal-tek.eu/proceedings/i3m/2020/emss/034/pdf eng
dc.rights.licence CC BY-NC-ND 4.0
dc.project.ID EF17_049/0008394/Spolupráce Univerzity Pardubice a aplikační sféry v aplikačně orientovaném výzkumu lokačních, detekčních a simulačních systémů pro dopravní a přepravní procesy (PosiTrans) eng
dc.identifier.scopus 2-s2.0-85097714485
dc.identifier.obd 39884584 eng


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

open access Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je open access

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet