Komunikační mix dané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela
dc.contributor.author Hloupá, Klára
dc.date.accessioned 2021-02-26T09:21:51Z
dc.date.available 2021-02-26T09:21:51Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2020-07-07
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/76926
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma „Komunikační mix dané společnosti„ je rozdělena do dvou částí. V první části jsou definovány pojmy z oblasti marketingu a marketingového mixu. Práce se věnuje podpoře prodeje ve formě promotion. Cílem bakalářské práce je prozkoumat problematiku přímé prezentace zboží okem zákazníků. V návaznosti na dotazníkové šetření bude vytvořen návrh na zlepšení efektivnosti podpory prodeje s cílem zlepšit pracovní schopnosti zaměstnanců firmy. cze
dc.format 53 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication eng
dc.subject sales promotion eng
dc.title Komunikační mix dané společnosti cze
dc.title.alternative Communication mix of the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2021-01-18
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis on the topic „Communication mix of the selected company„ is divided into two parts. The first part defines terms from the field of marketing and marketing mix. The thesis dedicades to sales support in the form of promotion. The aim of bachelor thesis is to explore the issue of the direct presentation of goods through the eyes of customers. In response to survey will be made a proposal to improve the effectiveness of sales promotion in order to improve the work skills of employees. eng
dc.description.department Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka přednesla téma své BP ''Komunikační mix dané společnosti'', otázky vedoucí BP: 1. Které složky komunikačního mixu jste ve své práci sledovala a vyhodnocovala? 2. Můžete blíže vysvětlit graf č. 14: Hodnocení celé propagace? Ve své interpretaci uvádíte, že pouze 3 respondenti hodnotili akci stupněm jedna, ale z grafu je zřejmé, že tři respondenti zde mají hodnocení nula, ti se nezúčastnili nebo hodnotili tímto stupněm? Studentka na otázky reagovala. cze
dc.identifier.stag 36518
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet