dc.contributor.advisor |
Studený, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Štěpnička, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2021-02-26T09:20:44Z |
|
dc.date.available |
2021-02-26T09:20:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2020-11-30 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76895 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá interaktivním narativem, jakožto jedním z prostředků vyprávění. Jedná se taktéž o důležitou součást gamebooku. První část se věnuje teoretickému rozboru narativu, interaktivity a imerze. Přihlédnuto je rovněž ke strukturám narativu. Postupně je v práci zobrazeno propojení systému vyprávění v různých literárních žánrech. Poukazuje se zde také na prostředky, kterými disponuje vypravěč a jak je s těmito prostředky nakládáno v literárních dílech.
Druhá část obsahuje analýzu textových her (gamebook), které disponují výstavbou interaktivního textu. |
cze |
dc.format |
59 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interaktivita |
cze |
dc.subject |
narativ |
cze |
dc.subject |
imerze |
cze |
dc.subject |
efekt motýlích křídel |
cze |
dc.subject |
gamebook |
cze |
dc.subject |
textové hry |
cze |
dc.subject |
interactivity |
eng |
dc.subject |
narrative |
eng |
dc.subject |
immersion |
eng |
dc.subject |
butterfly effect |
eng |
dc.subject |
gamebook |
eng |
dc.subject |
text games |
eng |
dc.title |
Interaktivní struktura narativu v textových hrách |
cze |
dc.title.alternative |
Interactive Structure of Narrative in Text Games |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kudláč, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2021-01-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with interactive narrative as one of the means of narration. It also makes an important part of a gamebook. The first part follows up theoretical analysis of narrative, interactivity and immersion. The structures of the narrative are taken into consideration as well. Gradually in the thesis, there is shown a connection of narration systems of various literal genres. Also, it points out the means, which the narrator has and how are those means handled in literal works.
The second part contains an analysis of text games (gamebook), which are endowed with a composition of interactive text. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.defence |
1. Student představil téma práce, cíle, zvolenou metodu. 2. Vedoucí a oponent práce seznámili komisi s posudky. 3. Student reagoval na otázky obsažené v posudcích a na další dotazy členů komise. 4. Diskuse. |
cze |
dc.identifier.stag |
39481 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |