Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Sychrová, Adriana |
|
dc.contributor.author |
Pilařová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2020-10-16T09:47:04Z |
|
dc.date.available |
2020-10-16T09:47:04Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/76758 |
|
dc.description.abstract |
Předpokládaná závěrečná práce je zaměřena na vztahy romských rodičů a jejich dětí ke vzdělávání ve speciální a praktické škole. Teoretická část se v první kapitole zabývá romskou rodinou, kulturou, tradicemi a výchovou. Druhá kapitola se věnuje romské komunikaci, oblékání, bydlení a osobnostní charakteristice Romů. Třetí kapitola popisuje vzdělávání Romů a spolupráci romské rodiny se školou. Součástí teoretické části je také charakteristika základní školy speciální.
Praktická část na základě užití metod rozhovoru podává informace o postoji romských rodičů a jejich dětí ke školnímu vzdělávání, celkové spokojenosti se školou a faktorech, které ovlivňují vzdělávání romských dětí. |
cze |
dc.format |
47 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
cze |
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
romská rodina |
cze |
dc.subject |
romský jazyk |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
speciální škola |
cze |
dc.subject |
Roma family |
eng |
dc.subject |
Romany language |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
special school |
eng |
dc.subject |
upbringing |
eng |
dc.title |
Vztah romské rodiny ke vzdělávání žáků na speciální a praktické škole |
cze |
dc.title.alternative |
The attitude of Roma family to education of pupils at special schools |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Myslivec, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2020 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the various attitudes of Roma parents and their children to education at special schools. Theoretical part deals with the Roma family, culture, traditions and upbringing in the first chapter. In the second chapter is concerned with Roma comunication, style of dressing, living and also is concerned with the personality traits of Romanies. The third chapter interprets the education of Romanies and the cooperation of Roma family with school. The part of theoretical part is also the charcteristic of special school. Practical part provides information about the attitude of Roma parents and their children to the school education, overall satisfaction with the school and factors which influence the education of Roma children. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D40454 |
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|