Využití aktivizačních metod na střední škole v hodinách chemie
Závěrečná práceDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato závěrečná práce se skládá z teoretické a praktické části a zaměřuje se na využití aktivizačních metod v hodinách chemie. V teoretické části je v krátkosti popsaná didaktika chemie a pojetí výuky. Více zde jsou zpracovány aktivizační metody a jejich stručný přehled s tím, že nejvíce pozornosti je věnováno problémovému vyučování a hrám. Praktická část obsahuje konkrétně zpracované aktivizační metody problémového vyučování a her, které je možné využít v hodinách chemie s žáky 1. ročníků na gymnáziu.
Rozsah stran
62 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D40452
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
aktivizační metody, problémové vyučování, heuristické metody, práce s textem, hry, chemie, activation methods, problematic teaching, heuristic methods, work with the text, games, chemistry